tirsdag 14. september 2010

Ny hylle og romantisk pose:))

Tror jeg lider av hylledilla...
Det er blitt noen nye hyller det siste året, og her er en dem:)
Hadde en ledig vegg på gangen..(er det mulig her i huset, med en ledig vegg??)

Hylla er veldig enkel,bare ei hvitmalt fjøl oppå et par hylleknekter..men det ble da ikke så galt dette? Under hylla har denne skoleplansjen fått plass, et koselig lite ekorn og en hare:)

Synes disse hylleknektene er så flotte, for da kan jeg henge saker på krokene:))
Oppå hylla har jeg et englebilde(fra en gammel kalender), noen telysestaker...og en romantisk pose:D
Fikk ideen da jeg fant denne hvite papirposen i mine gjemmer...

På framsiden har den fått et "gammelt" kjælighetsbrev:)

Min sønn har en riktig gammel brev og formularbok ( som vi har ledd mye av) i den står det oppsett til alle typer brev og div.

Så jeg skrev av et kjærlighetsbrev med en skrifttype jeg likte og printet ut.

Brevet fikk litt røff behandling med kaffe, ble tørket og limt på posen...

Vips har jeg den søteste kjælighetspose du kan tenke deg:)

Tenk å fått overrakt en slik pose med brev og roser i....sukk sier nå jeg!


Oppi posen har jeg tørkede roser...romantisk må det være:)

Her ser du litt av brevet, med revne slitte kanter:)
Da ønsker jeg deg som titter innom en romantisk og flott høstdag!

Takk for koselige kommentarer, og til alle dere som har valgt å følge bloggen min:)

Setter stor pris på dere!

Klem fra

13 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Du beviser til fulle at det er mulig å få mye ut av lite. Dette ble skikkelig lekkert. Posen ble også kjempesøt. Selv har jeg drevet og sydd poser av gråpapir og avispapir. Det var riktig artig. Og så ble de skikkelig tøffe.

Gammel stil sa...

Så fine ting du viser!! Likte så godt telysestakene! Du har mange bra ideer, du!:)

Vi har enda ikke kjøpt noe av det vi har satt på ønskelista! Mye er veldig dyrt, men vi liker så godt det gamle, spesielt hvis det har en historie bak seg:)

Ønsker deg en god kveld!
klem fra oss:)

liven sa...

Så fint det var her på hyllen din...så koselig pyntet!!
Og kjærlighetsbrevet var jo bare vakkert!!
Du er så kreativ.....har akkurat kastet noen slike lamper som du viser under her!!
Men du har jo gjort noe fint utav disse du!!

Ønsker deg en fin uke :o)

Asbjørg sa...

Hylla ble riktig søt den,og så fint pyntet!
Koselig med brevet på posen.
Ha en fin kveld!

Anne sa...

Hmmm, trer du nå en driv ved stokk under den hylla, oppi knektene, ja,da har du til både å henge skjerf på, pyntehåndklær, smykker, diverse kjøkenredskaper og ja gudene vet hva..., he he de har no æ, og syntes da jeg lyktes med den ideen :-)

Å ja, trenger du flere slke lamper som under her har jeg flere på loftet :-) slenger dem som en freecebe over elva her i morgen ettermiddag :-)

Kjekk talglyskveld til deg, for jammen ble det mørkt du!

Malys krok sa...

Her dukker det stadig opp nye ting! Og det er så rart med deg, du får til så mye fint som nesten er gratis! Kjempefint med brevet på posen, så stilig pynt til de nydelige rosene!

Skoleplansjen er virkelig flott! Passet perfekt under din nye hylle, som ser kjempefin ut! Koselig å pynte på slike hyller og så er den jo en pynt i seg selv!

Takk for din hyggelige hilsen! Må si jeg er imponert over at noen tror jeg er så flink at jeg har skrevet diktet selv! Trodde egentlig det var kjent, men skjønner jo nå at noen her er for unge til å huske at diktet er tonesatt, og ble sunget av "Søstrene Bjørklund" for, ja for mange, mange år siden! Den ble spilt i radio mange ganger og var en gjenganger i ønskekonserten!
Vet ikke hvem som har skrevet den.
Ha det godt! Klem fra Margit.

Stubbetufsa sa...

Nei, hyller får man ikke for mange av - hvis man bare har plass til dem!
Du finner stadig på noe nytt av noe gammelt, du er en riktig idemaker!
Ha fine dager!

Anonym sa...

Du har gjort det kjempe fint!
Nydelig skoleplansje og kjærlighets "pose".
Klem Igi

h.espe sa...

Kjempefin hylle du har fått deg, og stæsjen din er helt perfekt! Den romantiske posen var jo bare helskjønn, og en god idé jeg tar med meg videre... :o)

Ha en kreativ og flott uke videre!

Klem fra Hildegunn

salige lavendel sa...

Herlig ide med det "gamle" brevet på posen!! Det ble flott alt sammen. Kos deg videre med kvelden =)

Anonym sa...

Hylla ble kjempefin og så fint du har pyntet.
Likte veldig godt den gamle plansjen din.
Kjærlighetsposen var lekker, så kreativ og flink du er.
Ønsker deg en kjempefin helg.
Klem fra Mio

Fjellsnella sa...

Den posen med kjærlighetsbrev og roser var bare nydelig. Så flink du er! Jeg gleder meg til å kunne følge deg videre. Ha en god helg.

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er