tirsdag 21. september 2010

Det skifter stadig:))

Det gøy å skifte stasj , og lage nye stilleben hist og her:D

Denne gang har jeg skiftet ut litt i det gamle og slitte  skapet jeg viste tidligere.

Den gamle vekkerklokka har jeg lånt fra podens rike samling, en del gamle bilder, en slitt pengebok fra bruktbutikken... noen lys i en bunt, blonder og noen urskiver.Og et englehode med vinger...jeg elsker engler:))
Den grønne fløtemugga stod her fra før, synes den er så fin:))Og over skapdøra henger et Kjeskinn.
Slik ble det i skapet...enn så lenge  hehe.. 

Hengte noen blonder over døra, og dette korset jeg laget for en stund siden.

Det passet så godt til blondene:)

En lite engletag fikk også plass her..

Til slutt vil jeg vise dere denne hylla, (ja da, jeg vet jeg vel har nok hyller,men...) som jeg fant på bruktbutikken til bare 15 kr:) Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den, om den skal males eller ikke...hva synes dere? 

Takk for koselige kommentarer, og velkommen som ny følger til Hagen i Grubba:))

Ønsker deg som tok turen innom en flott dag videre!!

 

12 kommentarer:

Elins reiseblogg sa...

Så koselig å bli ønsket velkommen som følger i bloggen din :) Og når du har funnet ut at vi er i slekt er det jo ekstra hyggelig!

Flott stilleben du har laget også!

Malys krok sa...

Nå har du fått et snev av høst i skapet ditt! Jeg likte det veldig godt! Stilig med den gamle klokka, og engelen er jo i stil i forhold til farger. Vakkert med de forskjellige bruntonene! Og sannelig gjorde du rett i å la den muggen stå! Du er flink til å gjøre det fint omkring deg, er bra å ha noe vakkert å se på!
Hva du skal gjøre med den nye hylla er ikke godt å si. For noen år siden ville jeg sagt: la den være som den er, men nå ser jeg at det meste blir finere når det er malt. Det der finner nok kreative Alva ut av! Og så venter jeg og ser hva hun ender opp med. Ønsker deg en god kveld!
-Margit-

helle sa...

Jo men hylder kan vi jo heller aldrig få for mange af, man kan stille hvadsomhelst på dem og hænge dem op hvorsomhelst! Egentlig ret hyggeligt med hylder...

Jeg får næsten aldrig tid til at stille sagerne anderledes, kun når der skal fotograferes til bloggen, hi-hi!

Klem fra Helle

Bestemor Drillo sa...

Herlige bilder av vakre ting!
Ha en fin kveld! Klem!

h.espe sa...

Herlige bilder!! Gøy å kunne flytter litt rundt på stæsjen, og lage nye stilleben :o) Hyller får man aldri nok av og du som har kommet over en som praktisk talt ble kastet etter deg - flott som den er, med herlig blonde på..

Hi, hi - så du er begynt å tralle julemusikk du ;o) Er vel ikke helt der enda, men jeg tror det er like før ja...:-D

Fortsatt fin uke til deg!

KLem fra Hildegunn

Gry sa...

Fine bilder! Artig å forandre litt!
Ha ei fin uke! : )

Tussi sa...

Så koselig!
Jeg går nå og spekulerer på om jeg skal sette et gammelt hjørneskap inn i stua - det ville vært et perfekt sted for mine gamle snurrepiperier.
Blir inspirert, jeg :)

Anonym sa...

Så flott du har pyntet, nydelig.
Jeg får heller aldri nok av hverken hyller eller småskap.
Ønsker deg fine høstdager.
Klem fra Mio

Janne i Fagerlia sa...

Så fint "titteskapet" ble. Du er flink til å sette sammen ting.

Anne sa...

Forandring fryder!! sa kjærringa og kastet ut kallj`n, he he

Ikke gå så drastisk til verks da, hold deg til hyller du. Hadde en slikbytt og skift og stæsj dag på kjøkkenet i går jeg også, ikke akkurat vær til noe annet du, tåka som henger, rått og kaldt.

Bruktbutikken? hvor drar du som oftes? og snart får vi en ny, he he spennende spennende, glær mæ :-)

Kos deg i kvelden.

LENNU sa...

Hei Alva!
I like very much old klock and angels too.
Have a nice evening.
Lennu

Fjellsnella sa...

Det er så deilig å ha steder som man kan sette sammen stæsj på nytt og på nytt :-) Du har gjort det veldig fint i hyllen din.
Tusen takk for kjempetrivelig komentar på bloggen min. Det varmer :-)
Ha en fortsatt fin dag.