fredag 3. september 2010

Kjøkkennytt:)

I dag fikk jeg brev i posten, med disse vakkre etikettene:))
Var innom denne bloggen for få dager siden: http://saligelavendel.blogspot.com/
og ble så betatt av de skjønne etikettene.
I dag lå de i postkassen:))
Tusen takk til salige lavendel for rask levering!
Her har de fått plass på mine krukker, en med havregryn, en med mel, bakepulver, vaniljesukker og salt. Den til sukker har jeg ikke hatt på enda.
Synes de ble så fine på krukkene mine, så nå er det slutt på kjedelige bokser..
disse er så nostalgiske at de fortjener å vises frem:D

Disse grønne glassene har jeg funnet på loppis for mange år siden.
Den til mel er et stort Norgesglass, de kan brukes til det meste:)

I denne søte konvolutten lå alle etikettene, med en søt rund tag på:)

Vakkert!

Og nå er det fredag og helg!

Prosjektene ligger klare, og de dukker nok opp her på bloggen etterhvert:)

Kos deg og nyt helga, og takk for du tok turen innom!

11 kommentarer:

Solveig sa...

Nydelige etiketter som gjør glassene helt spesielle! Veldig kjekt å kunne fornye på den måten!
Ønsker deg en flott helg.
Klem fra Solveig

Bluggi buggi blogg sa...

De var veldig søte og passet fint til glassene :)
God helg

Anonym sa...

Nydelige etiketter og så fint det ble på glassene.
Så koselig at du vil følge bloggen min.
Ønsker deg en kjempefin helg, nyt den og kos deg masse.
Klem fra Mio

Malys krok sa...

Hei Alva! Virkelig rart å se at du har kjøpt noe! :) Det er liksom ikke vanlig å se her inne! Vanligvis er det selvproduserte løsninger hos deg! Og det er så bra! Ikke det at disse etikettene ikke er fine, for det er de! Virkelig fine og gammeldagse i sin utførelse! Passer nok godt på ditt kjøkken!
Var nettopp inne og skrev på ditt forrige innlegg, som jeg ikke har sett før,men glemte å si at kommoden i drivhuset var fin
sammen med det andre. Du er flink å sette sammen, både ute og inne!
Ønsker deg og dine ei fin helg!
-Margit-

helle sa...

Jeg så dem godt hos Salige Lavendel, og blev også vild med dem, forstår du købte!

Hav end god weekend!

Klem Helle

Hage foto og natur sa...

Takk for kommentar på min blogg!:)
Her var det koselig!
Jeg likte så godt dine etiketter på glassene!
Jeg har noen store i norgesglass i kjellere; som jeg pleier å ha kaker i til jul.
Pussig, men forrige uke fikk jeg kjøpt tre norgesglass som rommer en liter.
Takk for tipset!
klem fra Jorunn

Størhuset sa...

De har jeg sett på også, helt skjønne. Pynter veldig opp. Ha en fin helg!

Bestemor Drillo sa...

De etikettene er bare helt skjønne!
Ha en fin søndag! Klem!

Stubbetufsa sa...

Flotte merkelapper på glassene!
Søt merkelapp på konvolutten også!
Klem!

Tino sa...

Nydelige og dekorative etiketter!

Ønsker deg en fin dag videre,
klem T

Anne sa...

Nydelige etiketter:)
Tror jeg må bestille meg noen slike til å ha på hytten :)
Ha en fin dag !