fredag 24. september 2010

Hylleforvandling ferdig!!

Da har hylla fått sin forandring, den er blitt lys og fin:)

Og resultatet kan du se på bildene under her.


 

For å gjøre det enklest mulig, brukte jeg hvit spraymaling fra Europris.

Mye smartere enn å stå å plundre med malepensel i alle kriker og kroker:))

Hylla har fått plass i hobbykroken, hvor den henger i et hjørne og tar nesten ingen plass.

Her holder den styr på noen av mine bånd, blonder og snorer:)

Så for meg dette bruksområde med det samme jeg la øynene på den:))

Den er bare ypperlig til formålet!


Og de kjekke små skuffene...er så fine til pynt og annet en trenger for hånden.
En Skuff med dill dall:)
Den ble alletiders her i hjørne. Takk til Ingjerd som kunne fortelle at dette opprinnelig var ei krydderhylle, det ante jeg ikke:))

Med det samme jeg var i gang her i hobbykroken, ble det storrydding...

Jeg sydde ei gardin, nesten som ei liftgardin, bare at denne heises opp med bånd:)

Det ble et ryddigere preg over hyllene nå, roligere på en måte:)

I disse hyllene har jeg samlet saker og ting i kurver, da er så greit når du skal ha tak i noe, og bare kan ta ned hele kurven.

En fordel til, det ser ryddigere ut:))

Under de kurvene med nummer på, har jeg noen gamle skyffer fra et bruktmarked. I midten var det et åpent rom, så der laget jeg like godt en skuff og satte inn( den mørkeste).

Synes det ble finere med en skuff enn et åpent rom der.

Så nå er det ryddig og greit i hobbykroken min...enn så lenge:))

Takker for koselige kommentarer, og ønsker Gammel Stil velkommen som følger av bloggen min, så koselig!

Ønsker alle ei riktig god helg!

Nyt høstdagene og ta vare på hverandre!

Klem:))

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hylla ble kjempe fin!!
Deilig å kunne samle småting på et sted.
Ænsker deg en super helg.
Klem Igi

Tussi sa...

Flott gjenbruk!
Ha en fin helg :)

Sommerhuset i bakken sa...

For en forandring! Hylla ble kjempefin! Og veldig søt ;-)
Og så masse flotte bånd du har. Riktig fint ;-)

Gry sa...

God kveld :)
Det var smart gjenbruk av krydderhyllen...nå kommer jeg til å være på let etter noe lignende for den var perfekt til bånd og småpynt...kjekt også med heisgardin foran hyllen, også en ide jeg skal legge inn i minne...hadde egentlig tenkt å spørre min stefar om han ville lage dører til meg, men heisgardin var ikke dumt...
Ønsker deg en god helg...Mvh Gry

Gammel stil sa...

Hylla ble jo kjempefin!! Den er virkelig søt:) Liker den godt!!:)

Takk for koselig kommentar inne hos oss:) Koselig at du vil legge oss til også!!

Ja, vi er glad vi har en jøtulovn som varmer så godt, for nå er det virkelig høstvær ute!!

Stor klem:)

helle sa...

Åh, hvor blev den fin, jeg kan godt lide den fik et "shabby look". Meget anvendelig til alle de dimser vi alle får samlet sammen!

Nyd weekenden, ven!

Klem Helle

Anonym sa...

Så flott den ble og så praktisk til båndene.
Skuffer til dill dall er alltid nyttig.
Kjempesmart med heisgardin foran hyllen.
Ønsker deg en fin helg.
Klem fra Mio

salige lavendel sa...

Det ble utrolig fint - alt sammen!

Janne i Fagerlia sa...

Dette ble en praktisk sak som attpå til er flott å se på. Ikke verst....

Elins reiseblogg sa...

Hylla ble kjempefin og god å ha! Takk for hjelpa med min blogg forresten :) Ønsker deg en kjempefin helg!

Franske drømmer sa...

Så fin!! Lekker!! Her har du all grunn til å være fornøyd!

Snublet over bloggen din først idag, og det er jeg glad for, for her var det masse herlig inspirasjon!

Gleder meg til å følge deg videre :)

Ha en fortsatt fin helg!

Klem, Trine

Malys krok sa...

Så flott det ble! Du er kjempeflink til å male, ordne og få noe helt "nytt" av gammelt! Så fint å sette de blonderrullene i! Du kan virkelig være fornøyd med prosjektet! Takk for hilsen! God søndag i morgen! Klem!
-Margit-

mimmi-leone sa...

Man kan aldri få nok av hyller og oppbevaringsplass, tror jeg!

Så fint det ble, og kjempefin liftgardin.
Deilig når prosjekter er vell i havn,og man kan nyte resultatet av de.

Ønsker deg en fin dag!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Linkehagen sa...

Hei!
For en flott hylle!
Tør jeg spørre hvor mye du måtte gi for den? Har en på hånden, men syns kanskje den er priset litt høyt...
Elin