mandag 23. januar 2012

Vårlig i kjøkkenvinduet...

I vinduskarmen på kjøkkenet er det blitt en smule vårlig:)

Gleder meg så til å høre vårfuglene stemme i med en liten vårmelodi utenfor, våkne til vårlige lyder... men til så lenge må jeg nøye meg med disse fuglene:))De synger nok ikke, men de skaper litt liv i vinduet.

De fikk plass i noen greiner med gåsunger på (Selje), og det er jo også et vårtegn!

Greinene plasserte jeg i ei kanne fra loppis, og her skal de få stå, og få grønne skudd:)
Fuglene er klippet ut i svarte hobbyark, og mønstret fant jeg i nyeste nummer av bladet BOLIG PLUSS :))

De er klippet i dobbelt papir (og limt sammen ,unntatt vingene), slik at jeg kan spre vingene og gi de litt "liv":)

Det ble nesten som om de flakser rundt og priser dagen og lyset fra sola som titter inn!

Ønsker deg en flott dag i ei helt ny uke!

Grip dagen:)

( Neste gang vil jeg vise noen bruktfunn som har fått litt forandring)

11 kommentarer:

Vores have sa...

Hejsa.
Rigtig flotte fugle du har lavet / flot pynt til grene.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Bluggi buggi blogg sa...

De var fine. Gøy å lage litt "liv" i vinduet :)
Ha en fin uke
Klem, Trude :)

Turid sa...

Kjempefine fugler :)
Ha ei strålende uke.

loftkroken sa...

Flotte fugler :))Flink du er !
God uke til deg ♥

Klem

Janne i Fagerlia sa...

Ååååå så koselig pynt! Fugler er bare helt topp. Passet ypperlig i den gamle muggen.

Malys krok sa...

Så fine de er! Flott å se på der i vinduet! Og alt får du til! Så fin den mugga er!
-Margit-

Roser og Patina sa...

Nydelige fugler! Flott pynt:)

farmor sa...

Ønsker deg også en fin uke, Alva. Det var en artig måte og pynte vinduskarmen på. Både myggen og fuglene var så fine. Farmor

h.espe sa...

Så skjønne disse fuglene dine var - dekorativt og flott :)

Ønsker deg en fin dag videre!

Klem fra Hildegunn

h.espe sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Solveig sa...

Så smart;o) Kjekt å prøve noe nytt og pynter opp det gjør de virkelig;o)))
Endelig får jeg lest og svart på kommentarer i bloggen min igjen - gikk i lås her en stund....
Ønsker deg en flott helg, kjære du.
Klem fra Solveig