fredag 6. januar 2012

I stadig forandring...

Da jula ble pakket ned og båret opp på kottet(måtte gå flere turer, for det dukket stadig opp saker jeg hadde glemt...som vanlig..) ble det liksom litt tomt... Spesiellt ble det tomt i sofaen, da alle rød/hvite puter forsvant.

Men det var før jeg fant disse på bilde under:)Falt både for fargene og mønstret:)

Nesten litt vårlig med fuglemønstret, forandring ble det i alle fall, og det er det som er så fint!

Gøy å se hvordan det blir med helt andre farger, selv om det bare er noen puter og et teppe, så forandrer det liksom hele rommet...

Teppe har samme farger og mønster som putene...

Og passet ypperlig til servise fra Figgjo(grønn marie) som vi har funnet litt her og der på auksjoner og markeder:)
Liker så godt den sarte grønne fargen, Vakkert:))

Og så er det fredag!, helga ligger forran oss!

Det er kjekt å tenke på, men den går fort, så det gjelder å nytte den godt:)

Ønsker deg ei riktig fin og god helg!!

Kos deg masse og gjør noe gøy!

12 kommentarer:

Hilde sa...

Så vakkert det ble :-) Det er deilig med noe friskt og vårlig etter at julepynten blir ryddet bort! Ser at jeg fremdeles har mine julerøde puter i sofaen - hmmm... Her må det nok ryddes litt til.
Vakkert servise du har samlet.
Hilde

bentetove sa...

Så koselig det ble hos deg! Det er sant- det ble nesten litt vårlig.
Har du sydd putene selv?

Rosemary and thyme sa...

Kjekt med forandring etter jul.
Det ser koselig ut hos deg. Serviset passet jo perfekt i fargene!

Fin kveld til deg
Klem Tove

salige lavendel sa...

Åh...jeg elsker turkist!! Det serviset var rålekkert. Og nydelige tekstiler. Er jo gøy at hele rommet forvandles bare ved å bytte puter og pledd!!

Vores have sa...

Hej Toril.
Hvor er det flot -jeg kan rigtig godt lide blå / turkis "lidt" maritimt.
Ønsker dig en god dag.
Knus Hanne Bente ♥

Janne i Fagerlia sa...

Åååååå dette likte jeg også. Og toppen av det hele var at tekstilene har fuglemotiv. Lekkert!

God helg til deg!

Malys krok sa...

Kjempefint! Skulle tro du hadde valgt putene og teppet etter serviset! Fint å sette fram når det passer så fint sammen! Veldig fint servise, forresten! Og brett! God helg til deg! -Margit-

loftkroken sa...

Det var et nyyydelig servise du har fått tak i:))
Teppet og putene herlig ♥
Tusen tusen takk for koselig velkomst i forrige innlegg, det varmet veeeldig ♥ VELKOMMEN som følger på min blogg også ,kjekt :)

Klem Bente

h.espe sa...

Ja, når julen ryddes bort, må vi fylle på med ny kos!! Herlig stemning hos deg, og som du skriver - nesten vårlig!

Ha en fin søndag videre!

Klem fra Hildegunn

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken vacker kaffeservis, och täcket och kuddarna har en härlig färg och mönster. Just turkost piggar upp så bra, man blir glad av det.
Ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

helle sa...

Hvor ser det dejligt og meget friskt ud med lidt forårsfarver i sofaen og det skønne romantiske kaffestel fra Figgio, det forstår jeg godt du begyndte at samle på!! Jeg troede slet ikke de lavede noget i den stil, må kigge efter det på loppemarkederne fremover.

Nyd resten af weekenden!

Klem Helle:-

Hjemme hos meg sa...

Kjempefint!
Må jo fylle på med noe etter jul...blir jo så tomt og rart...

Ha en fortsatt fin kveld :)

Klem Anette