lørdag 10. juli 2010

Snekkerprosjekt og pakke:)

I forrige innlegg fortalte jeg om mitt snekkerprosjekt...
Viste ikke helt om jeg skulle tørre å vise det frem, jeg er jo slett ingen snekker.
Men det får bære eller briste.. jeg har prøvd meg på et lite hagestakitt/gjerde, ved uteplassen ved drivhuset.
Ser jo ikke så ille ut på litt avstand, hehe:) Det ble beiset rødt, slik at det passer inn med husene.
Slik ble det nå i allefall...
Nå sitter det vel en del snekkerkyndige å ler tenker jeg, men pytt sann:)


Her ses både stabburet,( som slett ikke brukes som stabbur, men til overnattingsgjester) og den lille smia.
Trappa opp til stabburet, ble laget i vår.
Den lilla Rhododendronen blomstrer nå med flotte store blomster.
Og rosene har begynnt, dette er ROSA RUGOSA(Rynkerose) den er hardfør og tåler nesten alt. Nydelig duft.
Liljene kom fort da det ble varmere i været:)
Lupiner, synes de er flotte, selv om noen ser på dem som ugress:)

Holder den i sjakk ved å klippe av blomsterstanden etter blomstring.

Fuchsia med små skjønne blomster, vakkert!

Hadde mange typer Fuchsia før, som jeg overvintret.

Men de fikk lett lus, så nå har jeg bare denne som er kjøpt i år.

Var så heldig å vinne dette flotte nettet på Giveaway hos Tove med bloggen Rosemary and Thyme Tusen takk Tove! Nettet er supert, og fargene nydelige!

Tove kan dere besøke på denne flotte bloggen: http://sage-rosemaryandthyme.blogspot.com/

Pakken var fint pakket inn i silkepapir, og pyntet med et flott hjerte.

Inni nettet er det herlig prikkete stoff, me like!!

Ønsker ei god helg til alle som titter innom!

Sommerklem fra:

4 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Så fint du har det rundt husene!
Og flotte planter har du og!
Jeg syns du er en flink snekker!

Tussi sa...

Gjerdet ble fint - og jeg synes ikke du skal tenke på hva andre måtte mene om teknikken, bare følg hodet!
Flotte bilder :)

Magdalena sa...

så flotte bilder fra en velholden hage..! flott gjerde,hvorfor skulle noen si noe på det? vi bloggdamer som bestemme hvordan vi vil ha det, andre kan hilde munn.. du er superflink!

ja lupiner i alle farger er så nydelig... men de er visst ikke så populære viltvoksende, de kveler naturlige planter...

nydelig gave i posten, Tove er en gavmild og skjønn dame.

klem,- kooos dere videre....

Elisabeth, innerst i veien sa...

Takk for besøk hos meg og koselig kommentar. Så kommer jeg hit og ser du er proff lappeteppesyerske..Og da blir jeg litt flau over mitt teppe...Proff snekker ser det ut som du er også, gitt. ☺