onsdag 14. juli 2010

Life is a puzzle...

Regnvær...
Hva gjør man da?
Foruten å redde blomster fra krukker halvfulle av vann...
Jo jeg har som regel en plan B:)
Og denne gangen ble det puzzlebiter! Bitene er saget ut i kryssfiner..(forøvrig en møysommelig jobb med ei håndsag...)
Så en god del pussing med sandpapir.

De er ganske store til puzzlebiter å være, ca 17x13 cm og en annen er ca 20x13cm.

Har bare dekorert denne enda:) Det kan jo komme en regndag igjen:))

Denne har jeg limt på et ark med gammel skrift, et søt lite englebilde, og rundt puzzlebiten har jeg pyntet med en metalltråd med perler og hjerter som står til bakgrunnsfargen på englebilde.
Og så teksten "Life is a puzzle", synes den passet fint, for livet er som et puzzlespill satt sammen av mange biter...

Bitene kan brukes som pynt, som dekor på en pakke, et kort, bare fantasien setter grenser her...
Takk for at du besøkte bloggen min, og velkommen tilbake!

Og mange takk til dere som tar dere tid til å legge igjen en kommentar, det setter jeg stor pris på:)

Sommerklem fra

10 kommentarer:

Hulda sa...

Oi, så stilige! Likte virkelig disse puslebrikkene du har laget. Så kreativt og veldig flott dekorert.

Magdalena sa...

dette var stilig og veldig dekorativt..
viktig å ha noe å sysle med, kunne godt tenke meg lit regn...
klem,magny

Malys krok sa...

Så flott! Dette var virkelig en god idè! Kjersti er så glad i puslespill, hadde vårt artig å laget en slik til bursdagen hennes i neste uke! Håper det er i orden,? skal ikke blogge den! Din var veldig fint pyntet også! Du er flink til så mye!
-Margit-

Asbjørg sa...

Oi,den var skikkelig søt!Kreativt!!

Tussi sa...

For en god idè!
Du er flink med sånt pussel :)

Bestemor Drillo sa...

Hvilken tålmodighet du oppviser og for et fint resultat!!! Nydelig!
Klem fra bestemor!

LENNU sa...

A great idea!

Fra gammelt til nytt sa...

Så morsom idè. Skjønner godt at det er møysomelig arbeid med disse bitene, men gøy å holde på med slikt pussleri når været tillater det. Klem Jorunn

Anonym sa...

Så stilig, utrolig flott.
Du er jammen flink.
Nydelig blogg du har, legger meg som følger.
Ønsker deg en fin helg.
Klem fra Mio

h.espe sa...

Åh, såherlige disse var - kreative og flinke du!!!!

Klem fra meg