torsdag 29. juli 2010

Hyttetur og mine "sommersteiner":)

Det er sannelig gått en uke siden mitt forrige innlegg...og sommeren går sin gang.
Har vært på hytta en tur, og da må jeg bare ned i fjæra, kjenne duften av sjø, varm sommerbris mot ansiktet (det har ikke vært en selvfølge i sommer), høre bølgeskvulpet mot stranden og måkeskrik...da er det sommer:)
Og når sola i tillegg stråler er dagen perfekt:)) Og fra verandaen kan en stundom se vakkre cruisebåter dra forbi...
Som denne: Costa Magica! Flott navn også:)


Lovte å vise dere steinene jeg samlet med meg ved elva...


De er blitt små blikkfang i hagen...
Har fått små "sommerord" malt på...







Synes de ble fine på bordet blandt krukker med søte pelargonier:)


Eller på verandatrappen som på bilde under...






Vil også minne om at i morgen er det trekkning i min Give away:)
Det er ennå mulighet for å melde seg på, gleder meg til trekkningen, alltid spennende!
En flott sommerkveld til deg som titter innom!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige bilder av sommer og sol.
Så stilig det ble med steinene.
Jeg prøvde tidligere idag med Letraset på en stein, men det var mye finere slik du har gjort.
Ønsker deg fortsatt fine sommerdager :o)

Malys krok sa...

Du er stadig kreativ og finner på så mye fint!Virkelig flott med de steinene til pynt! Og så vakkert det er der dere har hytten. Så eksklusivt å få de cruisebåtene så nært!I dag har vi hatt nydelig sol og har bodd på terrassen. En må nyte de få dagene vi har denne sommeren! Takk for hilsen! -Margit-

helle sa...

Flotte sten med tekst på, og ekstra morsomt når man selv har samlet dem på sin strand.
Hvilken smuk udsigt du har fra din terrasse, Alva!

Klem fra Helle

Mira sa...

For et nydeligt sted!vakre bilder.
Så fine steinene blei.

Savner lukta av sjø mange ganger, er fra ei lita øy.

Tror du var hos meg, mens eg var hos deg,
trege sørlendinger vet du.
Klem,

Anonym sa...

ser ut som et flott sted! Steinene ble kjempe fine.
Klem

LENNU sa...

The rocks are very great idea Alva!
Look so nice.
I hope to you lovely weekend!
Hugs, Lennu