torsdag 15. juli 2010

Give Away :)

Har verken jubileum eller annet å feire, men det går vel bra å ha en liten Give Away for det:)
Jeg har heklet et sjal i naturfarget bomull, det er ca155cm fra snipp til snipp, og fra midten til spissen er det 57cm.
Det er ikke så veldig stort, men passer fint til en sommerkveld:)
Så er det et hjerte i lyseblå og hvite ruter, med litt blonde og en sinkbrikke på.
Og til slutt en velduftende laveldelsåpe pent pakket inn i en liten rund brikke med bånd rundt.
Om du har lyst til å bli med på min Give Away legger du bare igjen en kommentar på dette innlegget og du får 1 lodd.
Vil du ha 2 lodd, legger du ut en link med bilde.
Kjekt om du skriver hva du gjør:)

Om du ikke har blogg, men har lyst til å bli med , går det fint.

Legg bare igjen navn/ adresse, eller du kan send meg en mail på: Alvashobby@yahoo.no



Her ser du et bilde av sjalet, det er heklet i enkle ruter, og har prynser langs kanten.
Håper du har lyst til å bli med!

Glemte jo helt å si at trekkninga blir foretatt den30/7

Klem fra

23 kommentarer:

Orlaug sa...

Åja, sjølvsagt vil eg vere med på dette.......so kjekt!
2 lodd til meg.

Fargeheimen sa...

Flott sjal, så dette vil eg vere med på.
Tar 1 lodd.

Ha ein fin torsdagskveld. :)

Linecas have sa...

Å ja så fin en give away. Blir med jeg. Oppdaterer nok interiorbloggen i morgen så da fikser jeg bilde og link der. Nydelig sjal da, så flink du er =))

Tussi sa...

Kan ikke la sjansen gå fra meg - nydelig sjal!
1 lodd til meg :)

Malys krok sa...

Hei Alva! Dette må jeg være med på, vet du! Det nydelige sjalet vil jeg svært gjerne vinne! Så flink du er! Må nok ha to lodd jeg, slik at jeg har dobbelt sjanse! Klem fra meg!
-Margit-

Hulda sa...

Så mye flott!! Virkelig flott sjal og hjerte. Likte så godt det emblemet på hjertet. :)

Eg ... sa...

Så nydelige ting...
Eg tar ett lodd :-)

Fortsatt fin sommer!

salige lavendel sa...

Ååå, for en nydelig giveaway.Jeg blir gjerne med hvis jeg får lov og tar 1 lodd =)Ha en fin kveld videre!

Anne sa...

Må innom for å se hva damen pusler rundt med om dagen vettu. Nyskjærrigheten tar jo litt overhånd når været har vært som det har vært, og en undrer??? hva gjør folk???
Ser du har dokumentert de voldsome haglene som kom da, akkurat da var vi midt i middagen på terassen her, og takk og lov for at den var overbygd du. Bronsebladene i bedet under fikk jammen hull gitt, snakker du om haglskur.

Ser du har mange hageprosjekter på gang, snekrer til og med, kjekt da!! Hadde ikke jeg greid, i så fall måtte jeg hatt noen dager ja.

Kos deg, for nå har da været blitt bedre også selv om jeg trodde jeg skulle bli tatt av vinden i går.

Klem fra over elva.

LENNU sa...

Hei Alvas!
Thank you for visiting my handicrafts blog Miss Marple and leaving your sweet message.
Your giveaway is fabulous, I´m linking it on my sidebar other blog http://werannalla.blogspot.com.

Have a nice weekend!
Lennu

Bestemor Drillo sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar!
Klart jeg må være med på så flott giveaway! ! 1 lodd til meg,det tar så lang tid med linking og slikt her ute i villmarken!
Ha en fortsatt god sommer!! Klem!

liven sa...

Heisann!!
Så koselige saker du vil gi bort da....blir gjerne med i konkurransen jeg :o)

ønsker deg fine sommerdager :o)

Anonym sa...

Klart jag vill vara med!!! Så fin sjal!
Hoppas på tur!
Klem fra Britt

britt.jonesig@telia.com

Bettum Villa sa...

Jeg blir gjerne med.. 1 lodd på meg :)

Klem Madelén

Anonym sa...

Flotte ting du vil gi bort.
Vil gjerne være med på din Give Away med 1 lodd.
Ønsker deg en fortsatt fin søndag.
Klem fra Mio

h.espe sa...

Hei igjen...
Snille deg som steller istand giveaway!Selvsagt må jeg være med på denne, og kanskje vinne fine ting..:o)

Klemmer fra Hildegunn

Stubbetufsa sa...

Hei, Alva!
Klart jeg er med på ditt blogglotteri!
Nydelige ting du lodder ut!
Jeg linker til deg!

helle sa...

Flot sjal Alva og fint hjerte, vil gerne være med med 2 lodder, tak!
Hav en fin næste sommeruge
klem Helle

Gry sa...

Jeg vil gjerne være med!
1 lodd.
Klem fra Gry : )

Nikoline sa...

Sjølvsagt må eg prøva lukka når det er så FINE premiar!
Kryssar fingrar og tær og "kjøper" 2lodd:0)

Birgitta sa...

Hej! Jag vill också vara med i din utlottning och hoppas på tur. Jag länkar på min blogg också, alltså tar jag 2 lotter.
Kram Birgitta

Mira sa...

Vil gjerne være med på din give away. (2lodd) beklager at eg er så treg.

Ønsker deg ein fin sommer videre.

Klem fra Mira.

Gyngestol og kaffigrut sa...

For et flott sjal!
Slenger meg på i siste liten, og krysser fingrene for mitt 1 lodd.

Ha en fin kveld!