fredag 1. november 2013

Høst på glassverandaen

Naturen er i stadig forandring,de skjønne høstfargene blir mer og mer borte, naturen går til hvile.

Etter at sommerblomstene ble ryddet bort og høstlyngen overtok, har glassverandaen også blitt forandret:)

De hvite blondegardinene er tatt ned, det samme med blondeduken på det runde bordet... Høsten har inntatt glassverandaen:))
Duken er blitt byttet ut med en rustikk strieduk, kongler på et kurvfat på bordet og et mykt skinn på benken.

Tåka ligger tykk utenfor, en grå dag...
Men ingen ting i veien for å kose seg litt ute for det:)
Har tørket noen fine høstblader til pynt på duken;)

Og gresskarene jeg sydde for noen år siden ble fin høstdekor.
Hagemadonnaen har fått plass i hjørnet, synes den ble fin her:)
Og når skumringen senker seg, tennes lys og lyker og gjør det koselig:)

Slik ble den høstlige glassverandaen, enkelt pyntet med litt mose, kongler, lyng og høstblader:)
Og den rustikke duken fikk dekor i form av en REV:))
Revebildet fant jeg hos The Graphics Fairy.


Takk for alle koselige kommentarer!

Nyt høstdagene, gjør noe koselig,og ikke minst ta vare på hverandre! 


God helg!
Nå er det straks klart for en helaftens strikkekveld på tv;))
Bare å finne frem strikketøyet;)

8 kommentarer:

Marianne's lille rom sa...

Som alltid et nydelig innlegg fra deg!
Finfin helg ønskes deg fra Marianne.

Janne i Fagerlia sa...

Så heldig du er som kan kose deg på en glassveranda og forandre interiøret etter årstid. Slik pusling er så trivelig. Høsten er egentlig ikke så verst likevel.

Anonym sa...

Så koselig det var i glassverandaen din,herlig med høst og innekos. :)Jeg holdt ut til 2 i natt,ser resten i reprise nå så jeg vet ikke resultatet. :) Håper det kommer flere slike program. Ha en fin Lørdag.
Klem Mette.

Hantverkarglädje sa...

Sätter ett litet fotavtryck så du vet vem som besökt din blogg.
Halkade in här och fick se en mycket intressant blogg. Jag kommer igen. Ha en bra dag.

Malys krok sa...

Nå er det virkelig blitt høstfint hos deg. Så koselig det må være å sitte der.Du er flink til å skifte og ordne etter årstidene! Det er jo også fint å se på det alt sammen og vite at du kan sette deg ned og bare nyte.så fint med de bladene på duken.
Må si jeg likte de gresskarene, og så godt de passet på skinnet!
Ønsker deg en flott helg med masse kos sammen med dine kjære!
Klem fra Margit-

Eli Johannessen sa...

Hei! Ny i bloggeverden..ramlet bare inn her, og for en mangfoldighet! Her skal jeg tilbake og myse! Velkommen til meg på trivelitravel! Jeg og storkoser meg med alt jeg kan finne på å lage av ting jeg har og finner i naturen. Vennlig hilsen Eli.

h.espe sa...

Kjempekoselig høststemning i glassverandaen!!! Når man har triste, grå novemberdager utenfor er det godt å kunne kose seg i slike omgivelser!!

Nyt søndagskvelden!

Klem fra Hildegunn

Unknown sa...

Så koselige bilder fra glassverandaen.
En sånn veranda ønsker jeg meg også.

Ha en fin søndag!!