fredag 28. mars 2014

Litt vår på gangen ...

Det er blitt fredag igjen:)
Dagene går fort,og det blir mer og mer vår.
Våren er ei flott årstid,tiden da naturen våkner til liv etter vinteren.
Og det er sååå kjekt å tenke på at vi har denne tiden forran oss;)
I dag har jeg ordna og flytta litt rundt på gangen, det er blitt litt mer vårlig der.

Jeg er glad i grønt og hvitt sammen, så på gangen er det en del av de fargene. 
En kan vel ikke kalle det minimalistisk hos meg, det er heller ikke det jeg prøver på.
Jeg synes en skal ha det en liker fremme, og ikke bortgjemt, men alt med måte da;)


Dette gamle skapet ble for mange år siden reddet fra å ende på søpla.
Det bærer preg av å ha stått ute en tid, så malinga er borte flere steder, men jeg synes ikke det gjør noe.
Tror jeg har vist det før her på bloggen også. 
Et kremmerhus laget av hønesnetting,med to søte fugler på kanten. 
Det er et yrende fugleliv ute nå, blir like glad for hver en som vender tilbake etter sitt opphold på varmere steder :D
Noen blomster i en flaske, ikke naturlige, men synes de var fine:)
Fant dem på søstrene Grene. 

Disse er naturlige, fant dem på en tur langs elva her forleden. 
De ble søte i en liten krydderbeholder fra et spiserisett;) 
Det ble noen greiner  i en mugge på kjøkkenet også.
Etter noen dager inne i varmen, ser de slik ut, fortsatt søte da;)








Under her ser du mitt nye prosjekt, hva tror du det skal bli?
Skal vise mer etterhvert, akkurat nå er jeg tom for garn...igjen!
Det går fort å hekle med ganske tykt garn:)

Takk for at du tittet innom, ønsker deg ei strålende helg!
Kos deg masse og nyt hvert lille vårtegn:) 

2 kommentarer:

Posttausa sa...

Ja våren er ei fin tid, kjekt med alt som vaknar til liv igjen og varmen som kjem tilbake:)
Veldig koselig i gangen hos deg, eg er også svak for den sarte gamle lysegrøne fargen. Har ein del av den på kjøkkenet.
Kan det vere eit sittunderlag du heklar på? Spent på å sjå resten:)

Ønsker deg ei strålande flott helg!
Klem.

Marianne's lille rom sa...

Kjempekoselig innlegg som alltid!
Klem, Marianne.