lørdag 15. mars 2014

Runde bokser

Jeg har litt dilla på alle slags bokser og esker, og disse runde fant jeg på Fretex før jul en gang.
De er av tre/ finèr og var lysebrune på farge.
Jeg gav dem en omgang med litt hvitt, bare "shabbet" litt tilfeldig på, slik at de ble nesten flekkete å se til.

Fant noen fine etiketter på The Graphics Fairy som jeg printet ut og limte på.

De fikk en nostalgisk look som jeg liker veldig godt:)
Fine til oppbevaring, stablet slik oppå hverandre ser det rydding og fint ut også.
Hva synes du?
The Graphics Fairy er i allefall vel verdt et besøk:)

Slik så boksene ut etter at jeg hadde "shabbet" på litt hvitmaling med lette strøk;)




Her er det blitt vinter over natta,det snør i dag også..
Men jeg klager ikke, vi har hatt en toppers vinter nesten uten snø til nå:)

Skal nyte helga, kose meg og se etter nye vårtegn, snøen til tross;)

Ha ei strålende helg og kos deg du også!

Koselig at du tittet innom!


9 kommentarer:

Posttausa sa...

Boksane vart kjempefine! Ser ut som dei er skikkelig gamle:) Du er sååå flink! Veldig fine etikettar, trur eg må ein tur innom og kike der;)

Her har det også snøa i dag, vore ein skikkelig sure-dag. Men det smeltar heldigvis fort.

Ønsker deg ei fin helg!
Klem frå Alva.

Malys krok sa...

Hva du finner og hva du gjør! Du er jo rene tryllekunstneren. Boksene ble kjempefine!
Takk for din hilsen! Ønsker deg og dine en fin helg! -Margit-

Lilla dør sa...

Kjempefine bokser! Kreativt ! Go'e helg til deg !

Hulda sa...

Boksene ble kjempestilige! Så lekkert med de etikettene på. :) Fint malt også, de fikk et gammeldags og fint preg.

Har vært inne på The Graphics Fairy før, men må ta en tur innom der igjen. :) Takk for tipset.

~ Bothild sa...

Det ble vinter ja! Vårtegn her i går var en stær (stare) på meisebollen. Synes litt synd på den..
Fine bokser du har pyntet!! :)

h.espe sa...

Boksene dine ble kjempefine. Flott med etikettene på :) Jeg har også oppdaget The Graphics Fairy - masse flott print!

Ønsker deg en finfin kommende uke!

Klem Hildegunn

Marianne's lille rom sa...

Så fine boksene ble!! :-)
Du er dyktig!!
Ønsker deg en finfin uke!
Klem, Marianne.

Janne i Fagerlia sa...

The Graphics Fairy er også et av mine favorittnettsteder. Her finner man det meste. Boksene ble riktig lekre :)

helle sa...

Hvor er de blevet fine, sikke en forvandling! Æsker er både praktiske og dekorative, jeg forstår godt du samler på dem!

Hav en dejlig aften, klem Helle:-