onsdag 12. august 2009

Dekorert eske til lys..

Vi er snart halveis i August, kveldene blir mørkere og selv om det ennå kalles sommer...må vi bare innse at snart er høsten her....
I og med at det blir mørkere er det koselig å tenne masse lys som skaper en fin stemning inne:)
Har dekorert en liten boks til å ha slike smålys i.
Den ble først malt hvit, fikk et motiv på lokket og selvsagt måtte det blonder til langs kanten:)

I bunnen av eska ligger en liten brikke med heklet blondekant (bruktfunn), så de små lysene, og noen gamle konfirmantkort som pynt.(også de er bruktfunn)
Slik ser motivet på eska ut, nostalgisk og fint...og gjør seg til oppbevaring av disse smålysene:)
Dette lille runde englebilde er også et bruktfunn, og ser ut til å være ganske gammelt..
Men i alle dager...hva har hun funnet på nå igjen?

Det er ting jeg hører rett som det er...

Og ja, det er vel kanskje en smule rart..men jeg har en gammel sykkel stående i hagen, med en kasse blomster på bagasjebrettet...

Noe rusten er den, og håpet er at den med tiden vil bli mer rusten..

Fikk den av naboen som skulle kaste den...kaste ? tenkte nå jeg:)

Kan vel kalles gjennbruk av sykkel dette vel?

Her skal den få stå og ruste i fred..hi hi..

Fin som klatreplass for planter til neste år kanskje?

Meningen var at jeg skulle ha eføy i kassen , som kunne sno seg rundt sykkelen..

Men det er litt seint i hagesesongen til å sette ut det nå..men neste år?

Takk til dere som legger igjen et "spor" her på bloggen min, det betyr mye:)

Ønsker dere ei fortsatt fin og kreativ uke:)


5 kommentarer:

Malys krok sa...

Dette ble jo superfint! Den eska ser jo ut som om den er kjøpt på en eksklusiv gavebutikk. Så flott å ha lys i den.Og så flott at du har dekorert den selv. Jeg er imponert! Søtt med den lille brikken oppi, Fint det lille englebilde og.
Ha det godt. Hilsen Margit.

Monicas sa...

kjempefin den eska...sykkeln va kledelig den...ha en flott aften

Janne i Fagerlia sa...

Den eska di ble skikkelig fin, dette kan du......

Kjempeartig med sykkelpynt i hagen. Det er ikke mange som kan skilte med noe slikt....

GundaM sa...

En slik sykkel ahr jeg lyst på ute i ahgen og men jeg tør ikke dra den inn pga Mr E.... Vi har da nok rot der ute...Wræl!!!

HIhi, kos deg videre ;) Klem

Størhuset sa...

Den esken ble nydelig, er så masse fint en kan pusle med.
Kjenner meg litt igjen med ting som andre kaster og jeg finner den fineste plassen til...Utrolig forskjellig smak folk har, men jeg liker sånt som er litt annerledes, miljøvennlig er det også!
God natt