fredag 19. desember 2008

Snart jul...

Nå er det ikke mange dagene igjen til jula ringes inn, og denne uka har jeg bakt pepperkaker, og tjukklemser. Det tok litt tid med pepperkakene som skulle ha melispynt og non stop....


Men det ble da tid til å sy litt også. Fant en gardinkappe på en bruktbutikk med slike flotte roser/soler, og da klarte jeg ikke vente til etter jul. Nei da, måtte nok prøve med en gang...
Hadde noe linstoff liggende, og dermed ble disse lysposene til i en sen kvelds stund. Ble ikke så værst disse?(tatt i betraktnig at jeg ikke har prøvd før)Morro å prøve nye ting!

Ønsker alle som kommer innom en flott kveld!

2 kommentarer:

Japsee sa...

Oi så mange pepperkaker. Kjempefint du har pyntet dem da. Ja det tar lang tid, somregel gidder jeg ikke pynte alle jeg da.

Lysposene dine ble lekre. Dette fikk du sannelig til;)

ha en fin helg. Klem fra meg

Gry sa...

Så fine pepperkaker!
Ha en fin adventskveld!
Kle Gry : )