tirsdag 28. oktober 2008

Høst i hagen og litt toving






Nå som høsten har kommet så langt er det ikke så mye igjen i hagen, derfor fyller jeg krukkene med mose av forskjellig slag. Den holder seg grønn og fin om den holdes fuktig og det er jo koselig å pynte med noe nå som det meste av bomster ar takket for seg.Enkelt og billig!
Har også begynnt å tove litt, egentlig er jeg ikke så glad i rødt til jul,  nei hvit er julefargen min. Men er nesten tom for hvit, så jeg prøvde med rødt(måtte bare se hvordan de ble). Disse kan brukes til alt fra nøtter til planter(da med en tett krukke oppi) 
Da vil jeg ønske alle som ser innom en super tirsdag!!

2 kommentarer:

Lappesola sa...

Det var lurt å fylle krukkene med mose. Takk for ideen. Søte hjertekurver du ghar tovet også. Takk for titten.
Hilsen Lappesola

Gry sa...

Har laget et stort hjerte i mose som jeg tror jeg skal bruke til jul... håpe det older seg, så fin krukkene dine ble med mose i.
Ha det fint!
Gry : )