onsdag 10. desember 2008

Travel tid...

Vi er inne i ei travel tid, med mye som skal gjøres.
Men i dag tok jeg meg tid til en skogstur mellom vask og kakebaking.
Vi har hatt kaldt men flott vær en stund nå, så også i dag med minus 14 grader.
Men det var godt å komme ut en tur... å kjenne at energien kommer tilbake. Sola skinnte så vakkert over det hvite landskapet, men dessverre varmet den ikke.... sukkk!

Hengte ut slike tovede hjerter i denne pilkorga som er fylt med einer, synes hvitt og grønt er så flott sammen. Enkelt og greit... Nå som det har vært kaldt en stund , kommer mønstret i tømmerstokkene så vakkert til syne... Bare lekkert!!!
Ønsker dere en flott kveld og morgendag herfra!

4 kommentarer:

Japsee sa...

Mange vakre bilder du hadde i dette innlegget. Ja det er en travel men spesiell og morsom tid. En tid vi bare har en gang i året. Og det er kanskje like greit. Hadde nok gått litt lei om dette var hverdagskost.

Ønsker deg en god natt. Klem fra meg.

Malys krok sa...

Så nydelig den svibelen var, jeg kan formelig kjenne duften av den. Eller er det kanskje fra min egen duften kommer:), fint bilde uansett. Det samme må sies om de andre bildene og. Fine hjerter du har tovet. Er en stund siden jeg har hatt tid til dette og ser at det har skjedd endel siden sist. Må og bemerke julekrybba, den likte jeg. Vår er ikke kommet fram enda.
Ønsker deg en god helg, den 3, i advent.

Hilsen Margit.

Magdalena sa...

nyyydelige bilder¨¨¨¨
fin dag til deg...

Bestefars Verksted. sa...

Oiii,nydelige stemningsbilder du viser oss.....vakkert når det er sånn,ute....! Skulle vært i skogen en tur,jeg også,men allt er så nedsnødd,så jeg når vel ikke i hverken einerkvister,eller furu/gran....må jo lage kranser snart :) Flotte hjerter du har lagd,og skøytene var supersøte !! Ha en ny,flott (og helst stressfri),uke......men det blir vel ikke så lett......klem fra meg :)