søndag 21. desember 2008

Solsnu og 4.søndag i advent..

Det er solsnudag i dag, er ikke det flott å tenke på! Det går sakte men sikkert mot lysere dager jippi!!!
Og det er 4. søndag i advent, ventetiden er snart slutt. Merkelig så fort disse adventsdagene
har gått. Til denne siste adventsøndagen har jeg pynta med denne flotte lilla røsslyngen og litt pors. Dere skulle ha kjent den herlige duften av honning og skog. Det fyller rommet, og for meg er det adventsduft...


Ja jeg har jo ikke plukket den nå, bare plukket den ut av fryseren. (knis) Dermed beholder den sin herlige duft og holder seg frisk til en trenger den. Og den passer jo så flott i adventstida med sin fine lilla farge.


Dette hjerte vil jeg gi til Japsee i huset fra 1913 som stadig legger igjen koselige kommentarer, og som takk for awarden.
Du fortjener et hjerte , dette er til deg!

Ønsker dere alle en fin søndagskveld!!

2 kommentarer:

Magdalena sa...

oi... det var lurt..!!

ja tenk at adventstiden er over,- tiden går så fort,- (kan ikke være alderen sanT!?)

ønsker deg en gledelig jul,- stor klem fra magny

Japsee sa...

Mange fine bilder som alltid. Så smart å putte lyngen i frysern, den ser jo helt nyplukket ut.

ÅÅÅ så moro at du ga meg et hjerte, nå ble jeg kjempe glad:) Jeg er veldig glad i bloggen din, så ikke så rart at jeg gir deg mange kommentarer;) Ha en fin søndag (det som er igjen av den)
Juleklem fra meg.