tirsdag 16. desember 2008

Mosekranser og engler...

Er innom som snarest(noe travelt i heimen i disse dager) måtte bare vise dere noe jeg har laget mellom kakebaking og andre juleforberedelser. Får jo stadig disse ideene, og så må jeg bare sette i gang... noen som kjenner seg igjen?

Lagde noen mosekranser i dag, ble ganske fornøyd også. Så trivelig å lage slikt, og med julemusikk i bakgrunnen er det stor sjanse for at jeg glemmer både tid og sted... og kakebakst og julevask he he...

Disse hjertene kjøpte jeg på Grønt Miljø i dag, de var jo bare så skjønne... og på salg også..

Denne driv vedbiten fant jeg da vi var på hytta i høst, er så gøy å gå på "skattejakt" i fjæra.

Nå er den blitt en julenatthimmel med stjerne og engler. Engler er jula for meg, aner ikke hvor mange engler jeg har lenger, men det er mange. Og alle har de sin egen historie...

Jeg har fått min første award!!!! Tusen takk til Japsee fra Huset fra 1913, ble så glad og veldig overasket!!! Da vil jeg ønske dere en super kveld i en hektisk tid, og husk å kos dere litt innimellom!!

1 kommentar:

Japsee sa...

Masse fint du hadde laget. Derfor du fikk awarden av meg vettu;)Kose deg vidre i adventstiden.

Klem fra meg