fredag 6. mars 2015

Vårgleder

Det er tidlig vår,og det er gledelig å se at det begynner å spire og gro:)




Var innom Mester Grønn i dag og kjøpte inn litt vår til heimen:)
Det ble både avskrårne påskeliljer og påskeliljer i potte, så nå har jeg gjort det litt vårlig både inne og ute;))

Den flotte runde hekla puta fant jeg i en bruktbutikk denne uka, det var kjærlighet ved første øyekast;))
Synes den kvikket fint opp på stua!

Til sammen ble dette fine Vårgleder:)


Synes det er blitt så stille her i bloggverdenen, vet mange er å finne på Instagram (er jo der selv også) og det tar jo som kjent noe tid å følge med på alt:)

Ønsker alle som titter innom ei flott helg! 
Ta vare på hverandre og nyt de tidlige vårdagene, lyset og vårgledene!


7 kommentarer:

Bente sa...

Ja er det ikke deilig med vår. Den beste tiden på hele året. Koselige bilder hos deg. Håper du får en nydelig helg.
Klem og tusen takk for besøk hos meg.

Malys krok sa...

Vårglede- der fant du et vakkert ord!
Så godt det var å lese det ordet! Virkelig mye å glede seg over. Det er det også når jeg kommer inn her hos deg! Her finner jeg vakre påskeliljer, flotte stoltrekk, en pute som andre ikke vil ha blir til et flott "smykke" i din stue, du vet å sette pris på det alt sammen. Når du så viser det her, ja så blir det til glede for andre også.
Så takk for VÅRGLEDEN jeg fant her inne! Klem din vei! -Margit-

Marianne's lille rom sa...

Det er så koselig å lese innleggene dine!!
Veldig morsom pute, husker dem fra min barndom - "ALLE" hadde en eller flere slike. :-)
Synes også det er deilig at det er en anelse vår i lufta - er lei av vinter, snø og kulde. ;-)
Ha en fin helg!!
Klem, Marianne.

Posttausa sa...

Åh så deilig vårstemning hos deg! Trengde det i dag - her er skikkelig ruskete i dag! Grått og trist og sidelengs regn. Då gjer det godt å kome hit inn og sjå dei nydelige og stemningsfulla bilda dine:)
Merkar også at det har vorte stillare her i bloggeverden. Er også på instagram, men det likevel ikkje det same.
Takk for omtanke...det går bedre med nakken no, har fått god hjelp hos kiropraktor.
Ønsker deg ei fin helg!
Klem frå Alva.

Janne i Fagerlia sa...

Stemningsfulle vårbilder du viser. Putta de var en skikkelig godhandel. Frisk i fargene er den også. Har samme følelse som deg overfor bloggingen, det virker som om Instragram og Facebook har overtatt en del av vår tid i de sosiale medier.

Inger Marie sa...

Vårlig og flott hos deg!
Fin pute du fant også...flott med farger:)
God ny uke til deg:)

Drøm ditt liv,lev din drøm sa...

Heisan.Titter innom for å
ønske deg en fin uke i mars.
Så vårlig å fint du hadde pyntet.
Våren er min beste årstid.
Ha en fin kveld,klem fra meg.