torsdag 4. november 2010

Englevingejulekort:)

Måtte bare prøve meg på noen julekort i år også...og siden jeg er så glad i engler, ble det rett og slett til at jeg laget englevingekort:)




De er klippet ut i plakatkartong, og så limte jeg på et fint ark fra Panduro, og pyntet med et nostalgisk julebilde.

Ordet jul har jeg stemplet på med bokstavstempel, valgte  ut noen juleord som jeg printet ut og limte på.

Litt stempelsverte rundt vingen, og vips så er et julekort ferdig.Flere venter på pynt:)

Bak på kortet kan du skrive en koselig julehilsen til mottakeren:))

Har også sydd et hjerte i meget enkel stil...det kan jo eventuelt pyntes etterhvert.

Som pynt øverst på vingen har jeg satt en  søt hjerteklemme  i metall fra nille.

De passer også utmerket på andre nostalgiske kort, og som pynt ellers:))

Så kan jeg ønske to nye følgere velkommen, og det er: Helga Sofie, og Stip, gøy at dere vil følge bloggen!

Mange takk for alle koselige kommentarer, alltid like morro hver gang noen legger igjen et spor:))

Ha en fin kveld:)

6 kommentarer:

Hilde sa...

Så vakkert det ble! Alltid hyggelig å få en hilsen det er lagt mye omtanke i.
HILDE

Fjellsnella sa...

Så flott ett kort. Trivelig å få noe som er anderledes.
Ha en god helg.

LENNU sa...

So beautiful and personal christmascard.
Lovely weekend to you!
Lennu

salige lavendel sa...

Så kreativ du er! Hjertet var også flott. God helg til deg=)

Janne i Fagerlia sa...

Du er som alltid et oppkomme av ideer.

h.espe sa...

Heisann!
Så herlige englevinge-kort! Disse var jo helt unike - jeg har iallfall aldri sett slike før :o) Flotte hjerter du har laget også - koselige å ha selv og koselige å gi bort som en liten venninnegave!

Ha en kreativ og flott uke!

Klem fra Hildegunn