søndag 4. oktober 2009

Bokstativ i ny drakt..

Husker dere bokstativet jeg fant på loppis?
Nå har det gjennomgått en liten fargeforandring.. og jeg ble kjempefornøyd:)
Det var opprinnelig i messing, men etter en omgang med hvit spraymaling ble det altså slik:)

Synes det har slikt flott mønster, og mønstret kom bedre fram etter forandringen.
Stativet kan jo brukes til både bøker og bilder, men foreløpig har denne flotte boka fått plass i stativet:)

Dette fine serveringsforklede fant jeg også på loppis, flotte blonder på lommene:)

Faller alltid for blonder...

Begynner å se enden på malejobben nå, så det kommer nok noen bilder etter hvert.

Takk til dere som titter innom, både dere med og uten egen blogg:)

Ønsker dere en flott søndagskveld!

14 kommentarer:

Hulda sa...

Det bokstativet var jo supert! Så fint! Passa perfekt til den boka. :)

Stubbetufsa sa...

Enig i at stativet passa fint til boka! Jeg har et i messing, men jeg liker metallet!
Loppis er flott, for tingene er så billige at vi kan gjøre hva vi vil mede dem!
Serveringsforkledet var søtt!

GundaM sa...

Utrolig hva litt spraylakk kan få messing ting til å se ut som "gull" Hihi

Ha en vakker uke der ute, måtte været holde seg like fint som idag;)

Janne i Fagerlia sa...

Det var litt av en forandring. Passer perfekt til boken du har plassert oppi....

Monicas sa...

kjempefint stativ...kreativ er du:) go søndag

Bestemor Drillo sa...

Det forkleet var nydelig, bokstøtten likeså! Kreativiteten blomstrer hos deg ser jeg:)

Størhuset sa...

Det ble kjempefint som hvitt! Ha en flott uke!

Malys krok sa...

Så flink du er med maling! Du svinger både pensel og sprayboks og alt blir så fint. Det stativet ble flott når det ble hvitt og passet flott til akkurat den boken. Serveringsforkler var mye brukt en tid, husker min mor hadde et par. Flott det du har funnet, søtt med den blondekanten. Du har virkelig øyne for det "fine".
Blir fint å få se flere resultater av ditt malerarbeid og din kreativitet.
Tusen takk for koselig kommentar i går. Vi var på besøk hos Hulda da, derfor hørte du ikke fra meg da. Håper du får en fin uke! Hilsen Margit.

h.espe sa...

Åh, så lekkert bokstativ - noe helt annet en mitt stygge i stål... Send det til meg når du blir lei da.. ;o)

Ha en fin uke!

Klem fra Hildegunn

Agnes Maria sa...

Åh, dom bokstativen är fina !!
Snygg i vitt.
Härliga klockor i ditt tidigare inlägg.

Ha det gott.
Klem Åsa

Unknown sa...

Hei Alva
Så fint bokstativet ble...det gjorde seg godt med maling.
God uke til deg!!
Klem...Ellen

Tino sa...

Bokstativet ble kjempelekkert, og det passet ypperlig til boken. Takk for tipset, jeg skal se om jeg kan finne et slikt på bruktbutikken.
Ha en fin kveld videre :)

salige lavendel sa...

Utrolig at spraymaling holde på messing. Grunner du med noe først eller bare sprayer du rett på??

Nostalgia sa...

så flotte ting du fant på loppis ! Stativet ble kjempefint ! Kjenner meg igjen, faller for blonder jeg også ;-)

Ønsker deg en deilig søndag
Klem Nostalgia