lørdag 13. juni 2009

Junihelg...

Så var det endelig helg..junihelg:) det skulle vært sol og varmt sommervær...men det regner...
Ja ja..hva skal man si..blir ikke sint heller vettu, blir bare veldig veldig skuffet..
Pytt sann, dette er vi vant til, ingen sure miner!
Holder på å bake boller, noe må en jo ta seg til...nystekte boller er bare så godt!!

Denne gamle teboksen fant jeg da jeg rydda her forleden.. synes den var så sjarmerende at den fikk komme frem i dagen.. "old folks at home" er innskripsjonen,og på siden av boksen står det Mazawattee tea, hva nå det er for te...
Denne boksen er en favoritt, med den flotte dekoren..herlige blomster!!
Så må jeg vise dere hva jeg fikk av min gamle nabo..nemlig denne herlige mugga med rosemønster, kopper , fløtemugge og sukkerkopp...
Koppene er veldig tynne og fine, og vistnok ganske gamle..foreldrene hennes hadde fått dem i bryllupsgave...
Er så glad i rosemønster, så de passet meg ypperlig!
Ellers har jeg laget noen tags med blomsteralver, synes de er så søte...
De kan brukes som pynt eller som kort på en sommergave:)

Da vil jeg med det siste bilde takke for koselige kommentarer fra dere, og ønske dere ei god junihelg!!

Kos dere og nyt helga med eller uten regn,nå må jeg ile til bollestekinga..:)


4 kommentarer:

Japsee sa...

Hei på deg!

Ja nå er det helg, og her skinner solen og varmer godt. Så noen dteder i landet kan vi nyte god av forsommeren:)

Flotte bilder hos deg, jeg har ennå ikke laget meg noen blimsterkrans, men jeg gleder med til jeg får tid til det.

Koppene, kannen, fløtemuggen og sukkerskålen var bare vakre:)
Heldig du er som har en slik snill venninne:)

Kos deg med bollene dine. klem fra meg

Janne i Fagerlia sa...

Åååå, så fine bokser! Ser meg aldri mett på slike gamle bokser, og ser alltid etter slike på loppemarkeder.
Så heldig du har vært som har fått så mye vakkert porselen.

h.espe sa...

Såååå flotte tags du har laget - helt nydelige!!

Håper sommervarmen kommer til deg også snart. Oslo har hatt fint vær i helgen, og gode temperaturer - håper det fortsetter.

Ha en finfifn kommende uke!

Goklem fra Hildegunn

Piitis sa...

Hei!
Beautiful photos!!

Have a nice and sunny week!!
Hugs:)
^_^Pitis