onsdag 10. juni 2009

Inne ute?

Ungene trodde jeg hadde tørna helt, da jeg begynnte å henge opp gardiner ute...

Hva tror du naboene vil si..?

Akkurat det ofrer jeg ikke en tanke:)

Synes jeg fikk en koselig "inneute" plass, så får naboene si og tro hva de vil hihi...


En fin plass til en matbit og en kopp te...og et koselig blad!
Senke skuldrene og nyte stunden...og vips så er du med ett full av energi til å ta fatt på ...plenklipping..(som ikke akkurat er det jeg gleder meg mest til) har naturtomt, og terrenget varierer veldig...rene trimøkta.


Men så er det så godt når en er ferdig..



Denne krukka er funnet på bruktmarked..synes den passet fint til eføy:)
Ser litt gammel og grov ut..hadde vært fin med tusenfryd også...
Her står den på det gammle tønnebordet jeg har vist tidligere..


Takk til dere som trofast er innom og legger igjen koselige kommentarer, like spennende å se hver gang ...


Ønsker dere en fin junikveld, kos dere og nyt denne flotte tiden vi har nå!


Take time, while time is, for time will away...


Klem til dere!!

8 kommentarer:

Monicas sa...

koselig syns æ det ble....ska ikke bry sæ om nå nabo-syns-greier...:)

Janne i Fagerlia sa...

Enig med deg, ikke bry deg med hva andre vil mene eller synes, gjør det du føler for selv. Det ble vakkert, og frister veldig til en stille stund for seg selv.

Hulda sa...

Ja, det kan du si! Naboene må bare syns hva de vil de! :) Jeg syns det ble fint med den tyllgardinen. Så lunt og koselig ut. Så flott det brettbordet ditt var også.

Malys krok sa...

Å så koselig det ble med den gardinen ute! Så flott du har det der du sitte rog slapper av. Jeg pleier å si at så lenge jeg ikke gjør noe galt eller noe som kan gå ut over andre så bryr jeg meg ikke om hva folk, naboer og andre, sier om meg. Nei, kos deg med gardinene dine i sommersolen. De og teen.
Ha det godt. Jeg likte godt den krukken din og. Klem fra Margit.

Tina sa...

Koselig med gardiner ute da, nei naboene bryr en seg ikke om hva sier! Superkoselig blogg du har! Ha ei fin fin helg! klæm

Nikoline sa...

Blondegardiner som blafrar i vinden.... javisst må me ha litt romantikk på verandaen også!
Trur ikkje naboane bryr seg så mykje...
Kjempelur ide i innlegget under her også! Og flott!
Ynskjer deg ei fin og god helg:0)

GundaM sa...

Så koselig og du..Hvem bryr seg om hva naboen sier da..?

HIhi, go helg!!!

Anne sa...

Koselig da gitt!! Stemningsfullt ble det virkelig, så nå er det bare å vente på sola :-))

Flyr bare med kamera om dagen jeg, så det her hjemme må vike litt for helt mani sjø....litt arti da og koser meg stort.

Fan et stort jakttårn ikke lagt fra deg, og bare måtte kaste klærne vettu!!

Regner med du har enfin hytte helg, uansett, klem og hilsen herfra.