mandag 1. juni 2009

GORILLA I HAGEN??

Det skulle tatt seg ut tenker jeg , å plassert slike i hagen..

Men det blir nok litt for spesielt her hos meg:)

Tror ikke det ville passet helt inn...


Da liker jeg denne karen bedre, en kjekk liten frosk hadde vært tingen .


Den kunne ha stått litt i skjul bak noen busker/planter og tittet forsiktig frem...


Eller hva med en ørn? Hadde vel ikke kommet en småfugl innom hagen da..


kanskje ikke katten hadde tort å gå ut engang..hihi..


Tror jeg holder en knapp på frosken i grunnen!


I helga fikk eføyene mine komme ut etter vinteren, de har klart seg bemerkelsesverdig bra og vokst masse i vinter.


Liker slike eføy, de er flotte som bunndekke i blomsterkasser også,vokser nedover kassene:)


Og disse stemorblomstene plukket jeg ved en åkerkant før helga, holder seg fine ute..nydelige blomster!
Så noen bilder fra i fjor sommer.. roser og valmuer:)
Er de ikke flotte? , noen av mine favoritter helt klart..
Helt til slutt..denne herlig rosa... dufter nydelig og tåler vinteren her..


flott lysrosa farge,gleder med til de begynner å blomstre:)

Da er det ikke lenge til helga er over og uka starter igjen...kos dere og ha ei fin ny juniuke!!

Så håper jeg dette innlegget kommer med rett dato, i går ble det 27.5? , og noen innlegg mangler dato grrrr..

9 kommentarer:

Japsee sa...

Hei på deg igjen!

Jeg hadde nok valgt frosken selv.

Herlig med en liten hagevandring hos deg. Msse flotte blomster du har.

Kos deg med den siste dagen i pinsen:)

GundaM sa...

Masse flott å få kjøpt ja men frosker var da en sikker en og ørnen var da vakker og men de gorillaene var nok litt for eksotiske ja...HIhi

ha en vakker juni der ute;9

Orlaug sa...

Flotte blomar du har.....og hadde i fjor.
Trur eg held ein knapp på frosken, eg òg........fin den.
Ha ei fin, kort veke!!!!

Gry sa...

Jeg har en betongfrosk i hagen...
Så flotte sommer blomster du har. Ja, nå er det bare og ta vare på hver soldag i sommer og bare kose seg.
Ha ei flott uke!
Klem Gry : )

Hulda sa...

Satt og beundret den gamle stolen sammen med blomstene, den var virkelig fin. Og et godt bilde ble det også. Flotte roser du venter på. :)

Malys krok sa...

Hei, og tusen takk for kommentar!
Hos deg var det mye fint å se. Så skjønne de stemorsblomstrene, ja de ancre og. Men gorillaen ville jeg ikke sloppet inn, den er for farlig. Artig skrevet om dette.

Når jeg ser her lengre ned ser jeg en sjarmerende gammel stol ved et vakkert blomstrende tre. Så nydelig bilde. Den stolen fortjente virkelig å få komme fram. Ha det godt. Hilsen Margit.

h.espe sa...

Jeg holder helt klart en knapp på frosken!!! Faktisk så er jeg en liten "småsamler" av frosker, og har etterhvert en hel del...:o)

Ha en supergod uke videre!

Klem fra Hildegunn

Janne i Fagerlia sa...

Enig med deg, og holder en knapp på frosken. Synes den passer best inn i et vanlig hagemiljø. Jeg for min del har kjøpt et piggsvin til å pynte opp med. Koselig med litt stasj innimellom plantene.

Bildene dine var nydelige.

Unknown sa...

Nydelige blomsterbilder....men gorillaer vil jeg også holde unna hagen min.
Frosken er koselig...kansje det er en forhekset prins?
Klem...Ellen