søndag 1. november 2015

Stabburskos

Sannelig lenge siden siste innlegg her...
Sommeren raste avsted og det samme gjorde høsten....og nå er det ikke lenge til advent:)

Hagen er gjort klar for vinterdvalen, og jeg benytter ledige stunder til å kose meg i stabburet:)
På seinsommeren byttet vi ut vedovnen med en vedkomfyr, noe som gjorde det enda mer kos her.
Har også bakt boller her oppe:) 

Nå har det begynt å krible etter å pynte her til advent og jul, for jeg har planer om å lage gammeldags jul her:)
Så nå er jule og adventsbøkene tatt fram for inspirasjon:) 
Det er en lun og fin stemning her med fyr i ovnen og levende lys.
Dere som følger meg på Instagram har nok sett disse bildene før, men for dere som ikke er på Insta viser jeg litt her også. 
Her blir det god gammeldags julepynt, har funnet en del skatter på div bruktbutikker som skal opp hit:) 
Og jeg gleder meg til å sette igang:))
(må nok vente litt til enda kanskje)








Ønsker deg en fin kveld og flotte November dager!


5 kommentarer:

Marianne's lille rom sa...

Å, så koselig med innlegg fra deg!! Men man skal ha tid, lyst og overskudd til å blogge. Jeg er ikke så aktiv selv; blir når jeg synes jeg har noe å skrive om. ;-) Men gleder meg til å lese om din gammeldagse jul på Stabburet!
Ha en finfin uke!
Klem, Marianne.

Janne i Fagerlia sa...

Såååå koselig og nostalgisk miljø. Skulle gjerne har flyttet rett inn :) Blogging går litt opp og ned hos meg også. Har opprettet profil på Insta med har ikke gjort noe videre med dette. Å være på flere sosiale medier tar litt for mye av min tid. Fint å høre fra deg innimellom. Kos deg på stabburet!

Drøm ditt liv,lev din drøm sa...

Hei! Titter innom en tur hos deg.
Ett flott innlegg med bilder som falle i smak hos meg.
Jeg har opprettet konto på Insta "alle" er jo der.
jeg har fremdeles bloggen er litt lite aktiv selv.
Ønsker deg fin novemberdager. Klem til deg.

Merethe sa...

Hei "Alva" Koselig innlegg fra deg. Nostalgisk jul treffer meg midt i hjertet. Suller litt selv i det små.Kos deg masse videre og jeg følger deg på Insta...koselig. :)

Sielida sa...

Så utrolig koselig blogg med mange idylliske bilder!