mandag 13. oktober 2014

Høstfarger i hagen og litt hekling

Høsten viser seg med et flott fargespill nå i Oktober:)
Det stråler i gyllne farger,både i hagen og langs vei og sti, et vakkert syn!


Bronseblad i høstdrakt:) 
Her ved det lille murhuset blomstrer Duehodene fint ennå. 
Er så fint å stå under bladene å se de gyllne fargene;)
Det er Vakkert!
Hagens forfall er vakkert når en ser det slik;) 



En kurv full av høstløv, blir mat til hagekomposten.
Og etter hvert fin jord til hagens vekster. 

Inne er gresskarene jeg sydde for noen år siden kommet frem,og skaper høststemning på stua:) 
 Høsten er også tiden for hobbysysler, i siste nummer av LevLandlig var det et flott teppe heklet av slike ruter. Oldemorsruter/bestemorsruter/mormorruter,  de har flere navn, jeg kaller dem oldemorsruter;)
Ble så inspirert at jeg måtte bare prøve:D Har masse restegarn liggende, så nå har jeg litt å henge fingrene i på høstkveldene, kanskje blir det et teppe til slutt?

Takk til dere som tar dere tid til å titte innom, og for koselige kommentarer!
Det gjør det ekstra gøy å lage nye innlegg:)

Ønsker deg ei flott uke videre!

7 kommentarer:

Drøm ditt liv,lev din drøm sa...

Hei!Høsten er så fin selv
om alle blader faller på bakken.
Fargene på bladene er nydelig
det er bare å nyte det mens man kan.
Koselig med håndarbeide også hekling
Lykke til med Oldemor/bestemorrutene.

Vi finner ikke LYKKEN,vi skaper den.
Ny uke,nye muligheter,så grip dagen

Janne i Fagerlia sa...

Fine fargeglade hagebilder! Lykke til med koselig heklearbeide :)

Malys krok sa...

Høstens farger er vakre, og når sola skinner er det som gull å se. Veldig fint hos deg, enda det er langt uti oktober. Fint ser det ut det du hekler også! Blir nok et fint teppe til slutt. Også jeg har gjort noe slikt nå, skal ta bilder og ha på bloggen etterhvert. Ønsker deg en god natt. Skal snart legge meg for jeg ble vekket av Emma kl halv fem i natt, da hadde ho ondt i magen og måtte ut. siden har jeg ikke sovet så nå er jeg trett. Ha det godt! -Margit-

loftkroken sa...

Nydelige bilder <3 Høsten er vakker rett og slett :)

Så koselig med slik oldemors teppe<3



God klem til deg <3

Jannibele sa...

Høsten byr på varme og ildfulle farger. Kjempefine bilder.

Anonym sa...

Så flotte høstbilder og for noen fine gresskar du har sydd. :) Koselig teppe du lager også,lykke til. :)
Ønsker deg en fin dag.
Klem Mette.

Marianne's lille rom sa...

Nydelig innlegg som alltid fra deg!
Ha en fin dag!
Klem, Marianne.