søndag 28. november 2010

Så tenner vi et lys i kveld...

Det er advent, det første lyset er tennt, og ventetida er i gang.

Adventslysene mine er pyntet med pynt fra naturen i år også, men forskjellig fra i fjor.  I år er det kongler og nøtter som pynter opp, og jeg synes det ble fint og naturlig:)




Nye tags til lysene ble det også, de laget jeg ferdig i går kveld.
Hadde noen lignende i fjor også, men det er kjekt å prøve noe nytt:)

Kongler og nøtter i brune jordfarger, synes det passer fint til sinkbrettet, og de hvite lysene:)

Om du vil være med på min give away, finner du link øverst til høyre på bloggen.

Ønsker Merethe velkommen som følger av bloggen, koselig at du vil følge:)

Takk for at du tittet inn, Ønsker deg ei fin adventstid!

8 kommentarer:

Magdalena sa...

flott naturpynt, nydelig til zink... adventsklem,magny

Anonym sa...

Vakker adventsstake! Det er så flott med pynt fra naturen.
Klem Igi

Malys krok sa...

Ja det ble både fint og koselig! Naturpynten var flott! Stadig fine idèer å finne her! -Margit-

Anne sa...

Dette bare MÅ en vel si er helt etter min smak :-) fargene, naturelementene, yes sir, ikke blir man ruinert heller. Det enkle er ofte det beste du vet.

Kalde dager har vært ja du, og jeg har igjen blitt forkjøla. Litt feber og en bobler ikke akkurat over av energi gitt, men en forøker da så godt en kan å henge med på dette førjulskaoset. Vel..., kaos og kaos, ikek kommet helt dit ennå da heldigvs :-)

Ha en superkjekk start på uka da, kos deg stort og nyt!

Anneklem

Janne i Fagerlia sa...

Du er sååå flink å lage ting i zink. Numrene til lysene ble knall.

helle sa...

Så fint din adventsdekoratio blev Alva, jeg synes zinkdetaljen er en god ide og nødderne på fadet hører bestemt til vores jul!

Håber du nød søndagen!

Klem Helle

Solveig sa...

Så koselig en adventsstake! Enkel og skjønn. Veldig kjekt å pynte med naturmaterialer!
Ønsker deg en flott mandag.
Klem fra Solveig

h.espe sa...

Superfin adventsstake du har laget deg!!! Det er virkelig gøy å surfe rundt i blogglandia om dagen, og se på alle de flotte adventsstakene/-kransene som blir laget - utallige varianter!

Ønsker deg en strålende flott uke - kos deg i adventsdagene!!!

Klem fra Hildegunn