fredag 12. februar 2010

Heldig igjen!

Jeg har vært heldig igjen!
Denne gangen var jeg heldig å vinne hos: http://trollogting.blogspot.com og i går kom det pakke i posten:)
Og se bare hva jeg vant: En nydelig pose i rosestoff, med vindu,og søt blonde rundt kanten.


Ikke nok med det, oppi lå det to herlige hjerter med roser,
en pose med cremfargede satengroser,
og en herlig blonde med perler:)
Ble kjempeglad, tusen takk til Trollkono for super gevinst!!

Gleder meg til å bruke blonden:)

Nå skal jeg ta en runde med bloggbesøk, gøy å se hva dere kreative damer styrer med:)

Ønsker dere en flott kveld og riktig GOD HELG!
Snart tilbake med nye påfunn:)

8 kommentarer:

Nikoline sa...

God kveld i stova,og gratulerar med nok ein premie! Du er jammen meg inne i ein skikkeleg stim du no skal du sjå... Fine ting frå snille Trollkåno.Eg er faktisk så heldig at eg har ein slik fin rosepose med vindu som ho har laga eg også.Og bildet frå Janne passa jo heilt perfekt der det heng, ho er fabelaktig flink synes eg og det er alltid spennande å sjå når ho har nye innlegg.
Ynskjer deg ei flott helg:0)

Hulda sa...

Så heldig du har vært! Den var utrolig fin den posen med "vindu". Flotte stoffer. :) GOD HELG!

Malys krok sa...

Heldig igjen! Du har jammen vinnerlykke! Gratulerer! Virkelig fine ting denne gangen og!
Tusen takk for din hyggelige hilsen. Du må ikke tro jeg forventer at du skal inn hver gang jeg har nytt innlegg, men at det er fint å se at du har vært her , ja DET er sikkert! Ønsker deg en flott helg! Klem fra Margit.

Janne i Fagerlia sa...

Så dette var overraskelsen - heldige deg!

Janne i Fagerlia sa...

Så dette var overraskelsen - heldige deg!

Magdalena sa...

gratulere,r så koselig og søtt...

Bestemor Drillo sa...

Gratulerer med den fine gevinsten!
Nydelige ting alt sammen;)) God helg og klem fra Casper og bestemor;))

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Grattis med gevinst. Morsomt med vindu i posen. Har jeg aldrig sett før.

Ønsker deg en fin trippelsøndag.
Klem:)