mandag 27. juli 2009

Tags og søte krukker..

Har sittet og laget noen tags i ettermiddag, og det ble etter hvert en del...
Det begynnte med at jeg skulle lage en til kort på en gave...det er den av det romantiske paret, men så ble det bare flere når jeg først holdt på;)
Dette er bare noen av dem....
Den vesle jenta på tagsen i midten(den med sommerfuglen) er meg som lita.
Bildet var egentlig i farger, men jeg ville ha det i svart /hvitt..

Ellers vil jeg vise dere disse krukkene jeg fant på nille i dag, er de ikke søte?

Tenkte de ville bli fine til krydder:) selvdyrket krydder i søte glass kan jo bli en fin gave også..:)

Kjøpte også disse fine salt og pepperbøssene der, ligner små fyrtårn:)
Det jeg egenlig skulle kjøpe var mer lim,til mine mange prosjekter...ja jeg husket limet også, selv om disse godbitene dukket opp.

Ha en fin Julikveld! De må nytes, ikke så mange igjen nå...snart banker August på døra:)


5 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Så flink du er til å lage tags. Artig med det gamle bildet av deg selv, det blir litt personlighet over ting på den måten.

Hulda sa...

Så nydelige små kort du har laget. De var virkelig helt skjønne. :)

GundaM sa...

Så søte kort og så gøy med det av seg selv da!!

August allerede..? Herligheten, da er det høst snart da...
nattaklem

Josefine sa...

Heisan!

Disse kortene var jo kjempesøte!
Så flink du er...koeslig å henge rundt, gi bort på pakker osv:)

Koselig blogg !

Sommerklem

Malys krok sa...

Du er SÅ flink! Dine kort er bare så fine, de må vel sannelig vekke beundring hos mottakren. Så søt lita jente du var, sikkert like søt enda..
Takk for trivelig kommentar hos meg. Har vært på hytta igjen, derfor sent svar. Klem fra Margit.