mandag 9. mars 2009

Tavle, roser og "ny eske"..

Johooo, det er mandag!!!
Ny uke og ny dag, er det det ikke herlig?
Dagen ligger der som et blankt ark, klar til bruk..kanskje til noen kreative sprell også?
Har gjort ferdig den ene tavla jeg viste tidligere, malt den med tavlemaling og pyntet litt.. klar til å skrives på..


Er så glad i roser, og da helst hvite eller lys rosa.. de er bare så nostalgiske og vakkre, også når de tørkes:)

Laget denne eska med gammelt preg i helga, det er selvsagt gjennbruk..laget av en tom vaskepulvereske. Kledde den med gråpapir som jeg sydde fast rundt kanten. Likedann kledde jeg den inni også. Så fikk den et gammelt preg med Distress Ink. Tenkte den skulle få litt dekor på lokket, vi får se. Den passer utmerket til mine hjemmelagde kort ,og dufter godt av vaskepulver:)


Fatet under fant jeg på loppemarked for en stund siden,synes det har et helt nydelig motiv.
Synd det ikke var kopp til..

Tusen takk for koselige kommentarer!!

Da ønsker jeg dere en alletiders mandag!!!

7 kommentarer:

Orlaug sa...

Hei! Likte veldig godt den tavla di, so fint pynta.....
ei slik kunne eg tenkt meg til "husketavle" på kjøkkenet.
HM....det skulle vel late seg gjere......ein gong.
Fin øskje du har pynta òg.
Ha det fint!

GundaM sa...

Så fin den tavla ble og likte kjempegodt den eska di ;)))

ha en fin, fin tirsdag nå da! Tiden flyr og snart er det helg igjen ;)

Gry sa...

Tavla di blei fin, og den eska som du laget ble kjempeflott!
Så kreativ du er!
Klem Gry : )

Randi sa...

Nydelig tavle...den var skikkelig flott!! Fin ekse også...flink er du:-))

Ha en flott kveld

Malys krok sa...

Superfin tavle du har laget.! Eska du viser er flott pyntet, og så kreativt funnet på! Den må bli flott å ha kortene i. Så flink! Hilsen Margit.

h.espe sa...

Så utrolig kreativ du er! Nydelig tavle, og den esken ble bare knallfin!!!

Ha en fortsatt kreativ og flott uke!

Klemmer fra meg

Vanja sa...

Så flott tavle:-)må prøve meg med sånn tavlemaling. Eska ble kjempefin...moro å "gjenbruke" litt.
Takk for titten:-)
Klem fra Vanja