tirsdag 10. februar 2009

Flere skilt..

Heisann!!
Her går det i skilt.
Laget disse i helga, da jeg egentlig skulle ha gått tur... unnskyldninga ble at det var veldig kjølig..
det fristet mye mer å pussle med noe inne.

Disse er laget på trefjøler, og er fortsatt med dette gamle preget..
Bruker grovt tau til oppheng, synes det passer best.
Har hatt strålende vintervær med sol i dag, og selv om det var kaldt ble det en tur ut for å nyte vinterdagen!
Ønsker dere en fin kveld, og en super dag i morgen!!
Legg gjerne igjen noen ord, det ville vært fint.

10 kommentarer:

Bestefars Verksted. sa...

Oiiiiii,disse var nydelige !! Du er jo helt rå på skilt,og kort....kjempefine !!! Ha en kreativ dag :)

Nikoline sa...

Kjempefine skilt!!! Likar veldig godt stilen du held... Her hjå meg er det også mest fristande å pusla innandørs for tida,men det er jo flotte dagar med sol då når det er så kaldt.(og då visar det ekstra godt at det er andre ting enn husarbeid ein driv med... - når sola kjem inn meinar eg..)
Ha ein god og kreativ dag i vinterkulda :0)

Randi sa...

Jeg har så lyst på sånne skilt!! skjønner ikke hvordan du får så fin og stødig skrift jeg:-))

Nydelige er de iallefall.

Ha en fin dag

Malys krok sa...

Nå ser jeg at det er lenge siden jeg var inne her. Mye fint å se. Skiltene var flotte de! Samme med kortene du lager. Så flink du er. Fint med tur i en ordentlig og ren fjære. I fjæra her er det bare "groms", men går der av og til. Særlig på våren.
Hilsen Margit.

Grip dagen sa...

Skilta dine ser ut som noen gamle planker du har gravd opp av jorda...
Eh, kan være farlig å skrive slikt, siden du ikke kjenner meg. Høres jo ut som en fornærmelse...
-Men jeg DIGGER det gamle - og synes skiltene dine er helt nydelige!
Klem Marit

Hulda sa...

Kjempeflotte skilt! Liker så godt slike materialer.

Japsee sa...

Hei hei. Flotte ting du lager, som alltid. Men jeg lurer på; maler du på skiften eller? Hvordan gjør du dette alva? Kunne godt tenkt meg et sånt selv.

Likte godt skiltet med teksten: ingen kjenner dagen.

Ellers får du ha en flott dag. KLem fra meg

Bling - our elf on the shelf sa...

Utrolig flotte skilt du lager, fikk kjempe lyst på noen slike :)

Magdalena sa...

lurer fortsatt på om det er du som skriver så fint,- eller om det ernoe sjablonger...
flotte skilt og herlig kattepus...

takk fro hilsen,- god helg og kos deg masse...!

magny

Magdalena sa...

guri for en smart idè,- likte det så utrolig godt!
klem igjen til deg~~~~