onsdag 9. januar 2013

Eske med brevpost og kort:)

Fant en fin eske i kjelleren, ( tar som regel vare på esker som kan komme til nytte;)
Denne esken hadde jeg en plan med, først fikk esken en liten makeover med gavepapir fra Tilda.
Hva er vel koseligere enn å få et brev eller et kort i posten?
  (nå ser vi bort fra slike brev med vindu..;))
Det er jo koselig med mail også, men synes ingenting slår et håndskrevet brev eller kort. 
Bunken med brevark fikk et fint magebelte av samme papir som esken, det samme fikk konvoluttene.
Konvoluttene laget jeg selv, ved hjelp av en smart mal jeg har.
Og da jeg først var i gang, benyttet jeg anledningen til å lage noen nye kort også:)) Et kort trenger en rett som det er, og da er det kjekt å ha noen klare til bruk.
Noen er vel litt vår-inspirert,de er laget ved hjelp av Tildastempler, som jeg så malte med akvarellmaling
Og noen er klare for dekorering etter hvert:)
 Synes det er så greit å ha selve basiskortet klart, så det kan  dekoreres etter anledning.

Her ligger de klare til bruk i esken;)


Laget noen julekort også, ja du leste riktig;)
 Kanskje ikke det  første en setter i gang med rett etter at jula er over....


Takk for koselige kommentarer og riktig velkommen til ny følger!!

Ha en fin kveld!    (Her går det unna med pastiller og hoste:(((  )




6 kommentarer:

Posttausa sa...

Så fin eske det vart! Kjempelurt:)
Det papiret har eg også så kanskje eg skal lage meg ei breveske også:)
Fine kort, lurt å tenke på jula no!
God bedring, her er vi heldigvis friske!

Merethe sa...

Hei og GODT NYTT ÅR. Du er like kreativ i år ser jeg. Herlige hageinspirerte kort. Det liker jeg :)
Må bare innrømme at jeg planlegger årets hagesesong. Og på hobbyfronten går det i søm. Artige dager når en kan være kreativ. Ha det fint. Klemmer Merethe

Janne i Fagerlia sa...

Jeg gjør akkurat som deg, passer på å ha et lager av kort til enhver tid. Tror ikke jeg har kjøpt et kort på mange år. Synes kortene dine med Tildastempel var utrolig koselige.

I fjor laget jeg julekortene i januar, altså like etter julen 2011. Det var utrolig greit å finne dem fram nå like før dennejula. Da var det så mye annet som skulle gjøres, så jeg var meget glad julekortene var i "boks" så tidlig på året.

Marianne Dragon Waagan sa...

Hei og et riktig godt nytt år!
Kjempesmart ide, og så fin esken ble:)
Må si du er kreativ og dyktig... lager konvolutter og kort så det kost etter:)
Kjempefine kort:)

En riktig fin kveld til deg:)
Klem Marianne

Vores have sa...

Flotte kort du har lavet.
Ønsker dig en god week-end:) Knus Hanne Bente

Antje sa...

Godt nytt år til deg !
Kjempeflott ide, og så fine kort det ble. Kjekt å ha noen kort klare til bruk.
Kan tenke meg å låne ideen din ...

En riktig fin helg
ønsker Antje