søndag 5. februar 2012

I mitt forrige innlegg avsluttet jeg med å vise et slags metallstativ med små ruter...

Hva det skulle brukes til ser du på dagens bilder:))

Det er blitt et skjermbrett!

Tror det opprinnelig har vært deler av en slags paviljong, slik en bruker i hagen,så her snakker om gjennbruk igjen, og det synes jeg er gøy!

Bruke ting til noe annet,gi det en ny sjanse på en måte, spennende:)


Her har jeg brukt tre deler, som er satt sammen med hengsler, slik at de lett kan foldes sammen .

Likte den litt mørke gråfargen, så det fikk være som det var.

Sydde smale lengder av blondegardin og festet til hver del, og nå fungerer skjermbrettet som romdeler mellom stuene:))

Ble superfornøyd med resultatet, synes det passet fint inn på stua.

Og til sommeren tenkte jeg å bruke det på glassverandaen.

Og så er det noen deler som ikke er brukt ennå:), så kanskje blir det en klatrevegg for planter ute også.

En levegg av duftende blomster hadde vært en fin tanke:))


På bilde under her, ser du hvordan det ser ut sett fra kjøkkenet.
Ved siden av står en kurv med magasiner, fulle av herlig inspirasjon:)

Ønsker deg som er innom en riktig flott søndag,

kos deg masse, nyt dagen,og gjør noegøy!

15 kommentarer:

Anne sa...

Kjempefint og kreativt !
Ha en fin søndag !

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin skärmvägg, blev jättebra med det skira tyget som man ser lite lite igenom.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann og god søndag til deg også:)
Så kjempestilig romdeler/skjermbrett... virkelig kreativt gjort... liker den kjempegodt:)

Koooos deg videre i søndagen:)
Klem Marianne

dagens interiør sa...

god søndag til deg og!

Malys krok sa...

Hva du finner på! Du er så oppfinnsom, og så fingernem, Nydelig med den blondegardinen der, og jeg gleder meg til å se den andre delen med masse blomster på!
Ønsker deg en fin søndag!
Her har vi akkurat hatt sola på besøk inn i stua for første gang i år. Den ble ønsket høylytt velkommen!
-Margit-

Rose Garden Malevik sa...

Hej Alva
Underbara bilder.......
å missa nu inte.......

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter...
redan 95fina bloggar med
VÄLKOMMEN
Håkan

loftkroken sa...

Du verden så flott det ble :))
Genialt og kreativt :)
Koselig du har det !

klem Bente

Stina sa...

Så fint det blev. Verkligen.:-) Kram Stina

helle sa...

Flot ide, tænk at panelerne kunne blive til en romantisk skærm. Du er så dygtig!!

Vil ønske dig en god og kreativ kommende uge!

Klem Helle

Janne i Fagerlia sa...

Dette gjorde virkelig et "løft" i interiøret. Selv har jeg brukt blondegardiner på innsiden av glass-skapene i stua. Er veldig fornøyd med det.

Hulda sa...

Stilig! Så flott med det skjermbrettet. Likte veldig godt blondegardinen du har satt inn. Flott det jeg så i hylla di også. Fint satt sammen.

Linecas have sa...

Oj oj oj! Sååå lekker. Sikler og slafser bra her nå. ;o))
Utrolig nydelig. sukk! <3
Takk for de flotte orda på bloggen min. Jadda jeg har en del fore i huset, mye er ikke vist fremenda heller. Stor klem!

farmor sa...

Såå artig! Du er kreativ!!!! Skjermbrettet ditt ble nydelig, Alva. Farmor

Roser og Patina sa...

Flinke deg! Det ble jo kjempelekkert! Så kreativ og oppfinnsom du er:))) Nydelig med blondegardinen på:) Alltid gøy og se hva du lager:) Go klem Ellen.

ide-puffen sa...

Det ble jo bare så kult da. Kjempelekkert med blondene. For en kreativ ide.
God søndag til deg
Randi