onsdag 7. desember 2011

Ikke?
Det har lett for å bli litt stressete i disse førjulsdagene...
Hva kan en gjøre for å prøve å koble av litt,senke skuldrene et par hakk...
det vel mange måter å gjøre det på.
Under her ser du ei flott bok jeg fikk til bursdagen min,(fikk også den supre strikkevesten med flettemønster, som boka ligger på, lucky me:)) boka er flott å drømme seg bort i, i en ledig stund:)

HOME &COTTAGE -med ett ben på jorden og sommerfugler i magen inspirerer gjennom spennede ideer,oppskrifter og bilder! Dette kan en lese på baksiden av boka.
Under her ser du en liten smakebit:
Bildene mine ble ikke de aller beste...




Boka er på over 200 sider, og kan virkelig anbefales!
Det er blitt vinterlig ute... hagen har fått på den hvite vinterdrakten:)
Dette er utsikten fra det ene stuevinduet, med glassverandaen mot en del av hagen. Ute har jeg hengt opp en krans av gran, inne i stuevinduet henger en av bjørk, med hvite glassfugler.
Det ble så flott da den lave Desembersola tittet inn gjennom vinduet:)
Inne er det kommet noen røde detaljer her og der, en slitt gammel boks og et hjerte av julerøde treperler blir fine fargeklatter:)





8 kommentarer:

Vores have sa...

Hej Toril.
Flotte ting du viser, du er bare så kreativ.
Nyder at kigge på / læse på ding blog.
Ønsker dig en god onsdag.
Knus Hanne Bente ♥

Roser og Patina sa...

Den boken skal jeg notere meg! Ser veldig koselig ut:) Jeg elsker gode interiørbøker:) Nydelige bilder fra hos deg:) Den gamle røde boksen din, FY den var LEKKER!! Ønsker deg en god onsdag. Klem Ellen.

AnKa sa...

Flott blogg du har, håper det er greit at jeg linker til bloggen din.
Og den boka så flott ut, det er jo et flott julegavetips.

Janne i Fagerlia sa...

Gratulerer med vel overstått! Regner med du er skytte du også siden du feirer bursdag på denne tiden. Ser ut til å være en bra bok du er blitt den heldige eier av.

Hilde sa...

Så enig med deg - det er viktig kunne stoppe opp og bare være litt i disse dagene - om vi bare stresser og tuller bort tiden med alle ting vi må forsvinner gleden og kosen. Viktig å ikke måtte for mye - jul blir det uansett :-)
Hilde

Bestemor Drillo sa...

Som vanlig har du masse fine ting å vise oss! Lekkert!
God førjulstid til deg!
Klem!

Malys krok sa...

Ikke mye tid til blogging for tiden, men noen bare MÅ en innom! Boka ser fin ut,men sannelig har du det også fint med dine kreative idèer!
Vesten med fletter og nydelig farge ser flott ut, så heldig du var som fikk den. Vakre kranser har du også! Veldig fint å vise det her, så får flere se det! Ha det godt! -Margit-

LENNU sa...

Lovely time for you!