torsdag 3. februar 2011

Snelleskap og utfordring...

For noen år siden fant jeg dette lille glasskapet på en bruktbutikk.

Det var i en slags blåfarge, men gjennomgikk etter kort tid en forvandling..

det ble malt hvit og jeg brukte det til steinsamlingen min.

Men nå er steinsamlingen vokst ut av skapet for lengst, og jeg fikk ideen om å bruke det som snelleskap:))Så nå har jeg fin oversikt over sneller i alle farger.

Har tenkt på å forandre den grønne fargen i bakgrunnen også, har en liten plan, så får vi se:)

Skapets lås er en enkel hempe/krok .

Oversiktlig og greit, med snellene i skapet.


Så har jeg fått en utfordring av Bestemor Drillo, hennes flotte blogg finner dere her: http://bestemordrillo.blogspot.com/

Utfordringen går ut på å nevne først 4 ting jeg liker dårlig, 4 ting på ønskelisten, 4 ting jeg har gjort i dag, og 4 Tv programmer jeg ser på.

Så da kaster jeg meg ut i det: 4 ting jeg liker dårlig:

1. Urettferdighet

2.Mobbing

3.folk og dyr som lider

4.vinter og glatte veier


4 ting på ønskelista:

1. At vi holder oss friske og spreke

2. En flott vår og sommer

3. Mange fine turer

4.At de fleste hageplantene har klart vinteren


4 ting jeg har gjort i dag:

1. Gått tur

2.Besøkt naboen

3.sådd de første frøene:))

4.Beskåret og fiksa pellisene.


4 Tv programmer jeg ser på: Nå ser jeg ikke så mye tv, men prøver å få med meg disse:

1.Lyngbø og Herlands Big Bang

2.Hvem tror du at du er?

3.Happy Day.

4.Div program på Viasat History.

Jeg gir utfordringen videre til 4 som har lyst, og kan tenke seg å ta den:))

Ønsker deg en fin kveld, og takk for at du tittet innom!!

9 kommentarer:

Asbjørg sa...

Det ble kjempefint,fargerikt og veldig oversiktlig!Smart!

Linecas have sa...

Genial ide. Artig å finne nye bruksområder for ting.
Han meg på utfordringen din jeg. :)

Alven sa...

Hei :-)

Smart ide :-) Og fint ble det også :-)

Kjekt å lese litt om deg :-)

Ha en flott helg videre :-)

Klem

cille sa...

Så kjekkt et snelleskap du har ordnet deg med! Der satte du meg på en idee, for jeg har noe lignende stående her jeg også. Ha en sprudlende fin uke...
Klem Cille

salige lavendel sa...

Bare innom for å si god helg =)

ide-puffen sa...

Så smart og oversiktlig det ble med et sånt snelleskap. Det var en god ide. Mine sneller ligger i bokser, og jeg leter rundt etter riktig farge når jeg skal sy.
Topp helg til deg
Hei hopp
Randi

h.espe sa...

Hei, og riktig god lørdag!

Så herlig med et eget snelleskap da - flot og praktisk :o)

Ønsker deg en superduper god helg - kose deg masse!

Klemmer fra Hildegunn

LENNU sa...

Happy Valentine´s Day!
Hugs Lennu

Unknown sa...

Så fint å nyttig trådsnelleskap...det ønsker jeg meg også.
Happy Valentine til deg.
Klem...Ellen